Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Een master in marketinganalyse en -planning (MAP)

Bart Van Theemsche and Patrick Van Kenhove UGent (2000) Marketing denken en doen : marketing jaarboek 2000. p.318-320
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
misc
publication status
published
subject
in
Marketing denken en doen : marketing jaarboek 2000
pages
318 - 320
publisher
Stichting Marketing
place of publication
Brussel
ISSN
N/A
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
V
id
131273
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-131273
date created
2004-01-14 13:36:00
date last changed
2017-01-02 09:55:00
@misc{131273,
  author       = {Van Theemsche, Bart and Van Kenhove, Patrick},
  issn         = {N/A},
  language     = {dut},
  pages        = {318--320},
  publisher    = {Stichting Marketing},
  series       = {Marketing denken en doen : marketing jaarboek 2000},
  title        = {Een master in marketinganalyse en -planning (MAP)},
  year         = {2000},
}

Chicago
Van Theemsche, Bart, and Patrick Van Kenhove. 2000. “Een Master in Marketinganalyse En -planning (MAP).” Marketing Denken En Doen : Marketing Jaarboek 2000. Brussel: Stichting Marketing.
APA
Van Theemsche, B., & Van Kenhove, P. (2000). Een master in marketinganalyse en -planning (MAP). Marketing denken en doen : marketing jaarboek 2000. Brussel: Stichting Marketing.
Vancouver
1.
Van Theemsche B, Van Kenhove P. Een master in marketinganalyse en -planning (MAP). Marketing denken en doen : marketing jaarboek 2000. Brussel: Stichting Marketing; 2000. p. 318–20.
MLA
Van Theemsche, Bart, and Patrick Van Kenhove. “Een Master in Marketinganalyse En -planning (MAP).” Marketing denken en doen : marketing jaarboek 2000 2000 : 318–320. Print.