Advanced search
Add to list

De strijd om de klant: hoe kunnen retailers vandaag hun klantenrelaties versterken

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
De Wulf, Kristof. “De Strijd Om De Klant: Hoe Kunnen Retailers Vandaag Hun Klantenrelaties Versterken.” Marketing En Communicatie Overmorgen : a Brave New World? Roeselare: Roularta Books, 2000. 100–108. Print.
APA
De Wulf, K. (2000). De strijd om de klant: hoe kunnen retailers vandaag hun klantenrelaties versterken. Marketing en communicatie overmorgen : a brave new world? (pp. 100–108). Roeselare: Roularta Books.
Chicago author-date
De Wulf, Kristof. 2000. “De Strijd Om De Klant: Hoe Kunnen Retailers Vandaag Hun Klantenrelaties Versterken.” In Marketing En Communicatie Overmorgen : a Brave New World?, 100–108. Roeselare: Roularta Books.
Chicago author-date (all authors)
De Wulf, Kristof. 2000. “De Strijd Om De Klant: Hoe Kunnen Retailers Vandaag Hun Klantenrelaties Versterken.” In Marketing En Communicatie Overmorgen : a Brave New World?, 100–108. Roeselare: Roularta Books.
Vancouver
1.
De Wulf K. De strijd om de klant: hoe kunnen retailers vandaag hun klantenrelaties versterken. Marketing en communicatie overmorgen : a brave new world? Roeselare: Roularta Books; 2000. p. 100–8.
IEEE
[1]
K. De Wulf, “De strijd om de klant: hoe kunnen retailers vandaag hun klantenrelaties versterken,” in Marketing en communicatie overmorgen : a brave new world?, Roeselare: Roularta Books, 2000, pp. 100–108.
@incollection{131213,
  author       = {De Wulf, Kristof},
  booktitle    = {Marketing en communicatie overmorgen : a brave new world?},
  isbn         = {9054666986},
  language     = {dut},
  pages        = {100--108},
  publisher    = {Roularta Books},
  title        = {De strijd om de klant: hoe kunnen retailers vandaag hun klantenrelaties versterken},
  year         = {2000},
}