Advanced search

Kritische marketing thema's in het nieuwe millenium.

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
De Rijcke, Jacques. 2000. “Kritische Marketing Thema’s in Het Nieuwe Millenium.” In Marketing Denken En Doen, Marketing Jaarboek, 77–78.
APA
De Rijcke, J. (2000). Kritische marketing thema’s in het nieuwe millenium. Marketing denken en doen, Marketing Jaarboek (pp. 77–78).
Vancouver
1.
De Rijcke J. Kritische marketing thema’s in het nieuwe millenium. Marketing denken en doen, Marketing Jaarboek. 2000. p. 77–8.
MLA
De Rijcke, Jacques. “Kritische Marketing Thema’s in Het Nieuwe Millenium.” Marketing Denken En Doen, Marketing Jaarboek. 2000. 77–78. Print.
@incollection{131199,
  author       = {De Rijcke, Jacques},
  booktitle    = {Marketing denken en doen, Marketing Jaarboek},
  isbn         = {N/A},
  language     = {eng},
  pages        = {77--78},
  title        = {Kritische marketing thema's in het nieuwe millenium.},
  year         = {2000},
}