Advanced search

Consumer lifestyle segments and environmental communication strategies

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
De Pelsmacker, Patrick, and I. Roozen. 2000. “Consumer Lifestyle Segments and Environmental Communication Strategies.” In Toegepaste Economie : Beleid En Beheer in Een Imperfecte Wereld : Liber Amicorum Prof.dr. M. Van Hecke, ed. M. Vrijens, T. Notteboom, and E. Haezendonck. Brussel: Politeia.
APA
De Pelsmacker, Patrick, & Roozen, I. (2000). Consumer lifestyle segments and environmental communication strategies. In M. Vrijens, T. Notteboom, & E. Haezendonck (Eds.), Toegepaste economie : beleid en beheer in een imperfecte wereld : liber amicorum prof.dr. M. Van Hecke. Brussel: Politeia.
Vancouver
1.
De Pelsmacker P, Roozen I. Consumer lifestyle segments and environmental communication strategies. In: Vrijens M, Notteboom T, Haezendonck E, editors. Toegepaste economie : beleid en beheer in een imperfecte wereld : liber amicorum prof.dr. M. Van Hecke. Brussel: Politeia; 2000.
MLA
De Pelsmacker, Patrick, and I. Roozen. “Consumer Lifestyle Segments and Environmental Communication Strategies.” Toegepaste Economie : Beleid En Beheer in Een Imperfecte Wereld : Liber Amicorum Prof.dr. M. Van Hecke. Ed. M. Vrijens, T. Notteboom, & E. Haezendonck. Brussel: Politeia, 2000. Print.
@incollection{131196,
  author       = {De Pelsmacker, Patrick and Roozen, I.},
  booktitle    = {Toegepaste economie : beleid en beheer in een imperfecte wereld : liber amicorum prof.dr. M. Van Hecke},
  editor       = {Vrijens, M. and Notteboom, T. and Haezendonck, E.},
  isbn         = {N/A},
  language     = {eng},
  publisher    = {Politeia},
  title        = {Consumer lifestyle segments and environmental communication strategies},
  year         = {2000},
}