Advanced search
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
De Pelsmacker, Patrick. 2000. “De Senior Als Consument En Als Marketingdoelgroep.” In Toegepaste Economie : Beleid En Beheer in Een Imperfecte Wereld : Liber Amicorum Prof. Dr. M. Van Hecke, ed. M. Vrijens, T. Notteboom, and E. Haezendonck. Brussel: Politeia.
APA
De Pelsmacker, Patrick. (2000). De senior als consument en als marketingdoelgroep. In M. Vrijens, T. Notteboom, & E. Haezendonck (Eds.), Toegepaste economie : beleid en beheer in een imperfecte wereld : liber amicorum prof. dr. M. Van Hecke. Brussel: Politeia.
Vancouver
1.
De Pelsmacker P. De senior als consument en als marketingdoelgroep. In: Vrijens M, Notteboom T, Haezendonck E, editors. Toegepaste economie : beleid en beheer in een imperfecte wereld : liber amicorum prof. dr. M. Van Hecke. Brussel: Politeia; 2000.
MLA
De Pelsmacker, Patrick. “De Senior Als Consument En Als Marketingdoelgroep.” Toegepaste Economie : Beleid En Beheer in Een Imperfecte Wereld : Liber Amicorum Prof. Dr. M. Van Hecke. Ed. M. Vrijens, T. Notteboom, & E. Haezendonck. Brussel: Politeia, 2000. Print.
@incollection{131189,
  author       = {De Pelsmacker, Patrick},
  booktitle    = {Toegepaste economie : beleid en beheer in een imperfecte wereld : liber amicorum prof. dr. M. Van Hecke},
  editor       = {Vrijens, M. and Notteboom, T. and Haezendonck, E.},
  isbn         = {N/A},
  language     = {dut},
  publisher    = {Politeia},
  title        = {De senior als consument en als marketingdoelgroep},
  year         = {2000},
}