Advanced search

Waarom zijn de adviezen die leerlingen in Vlaanderen krijgen bij de overgang van basis- naar secundair onderwijs sociaal bepaald?

Simon Boone (UGent) and Mieke Van Houtte (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Boone, Simon, and Mieke Van Houtte. 2011. “Waarom Zijn De Adviezen Die Leerlingen in Vlaanderen Krijgen Bij De Overgang Van Basis- Naar Secundair Onderwijs Sociaal Bepaald?” In Dag Van De Sociologie (DVDS - 2011), Abstracts.
APA
Boone, Simon, & Van Houtte, M. (2011). Waarom zijn de adviezen die leerlingen in Vlaanderen krijgen bij de overgang van basis- naar secundair onderwijs sociaal bepaald? Dag van de sociologie (DVDS - 2011), Abstracts. Presented at the Dag van de Sociologie (DVDS - 2011).
Vancouver
1.
Boone S, Van Houtte M. Waarom zijn de adviezen die leerlingen in Vlaanderen krijgen bij de overgang van basis- naar secundair onderwijs sociaal bepaald? Dag van de sociologie (DVDS - 2011), Abstracts. 2011.
MLA
Boone, Simon, and Mieke Van Houtte. “Waarom Zijn De Adviezen Die Leerlingen in Vlaanderen Krijgen Bij De Overgang Van Basis- Naar Secundair Onderwijs Sociaal Bepaald?” Dag Van De Sociologie (DVDS - 2011), Abstracts. 2011. Print.
@inproceedings{1247009,
  author       = {Boone, Simon and Van Houtte, Mieke},
  booktitle    = {Dag van de sociologie (DVDS - 2011), Abstracts},
  language     = {dut},
  location     = {Gent},
  title        = {Waarom zijn de adviezen die leerlingen in Vlaanderen krijgen bij de overgang van basis- naar secundair onderwijs sociaal bepaald?},
  year         = {2011},
}