Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Methodologie voor het objectief meten van het effect van verkeer op de leefbaarheid: een aggregatietechniek om de lokale effecten van verkeer (veiligheid, gezondheid en kwaliteit van de omgeving) , thuis, onderweg en op de bestemming te evalueren op basis van het individueel tijdsgebruik en verplaatsingsgedrag: theoretisch kader

Luc Dekoninck UGent, Dominique Gillis UGent, Dick Botteldooren UGent and Dirk Lauwers UGent (2010) p.1-110
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
misc (report)
publication status
published
subject
keyword
living quality, road safety, traffic planning, traffic emissions, traffic noise, livability
pages
1 - 110
publisher
Steunpunt Mobiliteit & Openbare Werken
project
Steunpunt Mobiliteit en Openbare Werken
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
V
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
1221523
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1221523
date created
2011-05-11 13:30:43
date last changed
2016-12-19 15:48:33
@misc{1221523,
  author       = {Dekoninck, Luc and Gillis, Dominique and Botteldooren, Dick and Lauwers, Dirk},
  keyword      = {living quality,road safety,traffic planning,traffic emissions,traffic noise,livability},
  language     = {dut},
  pages        = {1--110},
  publisher    = {Steunpunt Mobiliteit \& Openbare Werken},
  title        = {Methodologie voor het objectief meten van het effect van verkeer op de leefbaarheid: een aggregatietechniek om de lokale effecten van verkeer (veiligheid, gezondheid en kwaliteit van de omgeving) , thuis, onderweg en op de bestemming te evalueren op basis van het individueel tijdsgebruik en verplaatsingsgedrag: theoretisch kader},
  year         = {2010},
}

Chicago
Dekoninck, Luc, Dominique Gillis, Dick Botteldooren, and Dirk Lauwers. 2010. “Methodologie Voor Het Objectief Meten Van Het Effect Van Verkeer Op De Leefbaarheid: Een Aggregatietechniek Om De Lokale Effecten Van Verkeer (veiligheid, Gezondheid En Kwaliteit Van De Omgeving) , Thuis, Onderweg En Op De Bestemming Te Evalueren Op Basis Van Het Individueel Tijdsgebruik En Verplaatsingsgedrag: Theoretisch Kader”. Steunpunt Mobiliteit & Openbare Werken.
APA
Dekoninck, L., Gillis, D., Botteldooren, D., & Lauwers, D. (2010). Methodologie voor het objectief meten van het effect van verkeer op de leefbaarheid: een aggregatietechniek om de lokale effecten van verkeer (veiligheid, gezondheid en kwaliteit van de omgeving) , thuis, onderweg en op de bestemming te evalueren op basis van het individueel tijdsgebruik en verplaatsingsgedrag: theoretisch kader. Steunpunt Mobiliteit & Openbare Werken.
Vancouver
1.
Dekoninck L, Gillis D, Botteldooren D, Lauwers D. Methodologie voor het objectief meten van het effect van verkeer op de leefbaarheid: een aggregatietechniek om de lokale effecten van verkeer (veiligheid, gezondheid en kwaliteit van de omgeving) , thuis, onderweg en op de bestemming te evalueren op basis van het individueel tijdsgebruik en verplaatsingsgedrag: theoretisch kader. Steunpunt Mobiliteit & Openbare Werken; 2010. p. 1–110.
MLA
Dekoninck, Luc, Dominique Gillis, Dick Botteldooren, et al. “Methodologie Voor Het Objectief Meten Van Het Effect Van Verkeer Op De Leefbaarheid: Een Aggregatietechniek Om De Lokale Effecten Van Verkeer (veiligheid, Gezondheid En Kwaliteit Van De Omgeving) , Thuis, Onderweg En Op De Bestemming Te Evalueren Op Basis Van Het Individueel Tijdsgebruik En Verplaatsingsgedrag: Theoretisch Kader.” 2010 : 1–110. Print.