Advanced search
1 file | 839.36 KB

Samen staan we sterk: (de)segregatie in het onderwijs

Orhan Agirdag (UGent) , Patrick Loobuyck (UGent) and Mieke Van Houtte (UGent)
Author
Organization
Keywords
effecten van segregatie, impact van schoolcompositie, desegregatie, segregatie, zwarte scholen, concentartiescholen, etnische compositie, leerkrachtenverwachtingen, ses compositie

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 839.36 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Agirdag, Orhan, Patrick Loobuyck, and Mieke Van Houtte. 2011. “Samen Staan We Sterk: (de)segregatie in Het Onderwijs.” Samenleving En Politiek (brussel) 18 (184): 46–55.
APA
Agirdag, O., Loobuyck, P., & Van Houtte, M. (2011). Samen staan we sterk: (de)segregatie in het onderwijs. SAMENLEVING EN POLITIEK (BRUSSEL), 18(184), 46–55.
Vancouver
1.
Agirdag O, Loobuyck P, Van Houtte M. Samen staan we sterk: (de)segregatie in het onderwijs. SAMENLEVING EN POLITIEK (BRUSSEL). 2011;18(184):46–55.
MLA
Agirdag, Orhan, Patrick Loobuyck, and Mieke Van Houtte. “Samen Staan We Sterk: (de)segregatie in Het Onderwijs.” SAMENLEVING EN POLITIEK (BRUSSEL) 18.184 (2011): 46–55. Print.
@article{1214342,
  author       = {Agirdag, Orhan and Loobuyck, Patrick and Van Houtte, Mieke},
  issn         = {1372-0740},
  journal      = {SAMENLEVING EN POLITIEK (BRUSSEL)},
  keywords     = {effecten van segregatie,impact van schoolcompositie,desegregatie,segregatie,zwarte scholen,concentartiescholen,etnische compositie,leerkrachtenverwachtingen,ses compositie},
  language     = {dut},
  number       = {184},
  pages        = {46--55},
  title        = {Samen staan we sterk: (de)segregatie in het onderwijs},
  volume       = {18},
  year         = {2011},
}