Advanced search
1 file | 8.86 MB

De impact van sociaal-economische en etnische afkomst van de leerlingenen de impact van samenstelling van het leerlingenpubliek van scholen op de wiskundeprestaties

Orhan Agirdag (UGent) and Mieke Van Houtte (UGent)
Author
Organization

Downloads

  • conferentie onderwijs.pdf
    • full text
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 8.86 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Agirdag, Orhan, and Mieke Van Houtte. 2010. “De Impact Van Sociaal-economische En Etnische Afkomst Van De Leerlingenen De Impact Van Samenstelling Van Het Leerlingenpubliek Van Scholen Op De Wiskundeprestaties.” In Conferentie Na De Peilingen : Wiskunde : Basisonderwijs : Secundair Onderwijs-eerste graad-B-stroom : Secundair Onderwijs-eerste graad-A-stroom : Het Verschil in Wiskunde, Proceedings, ed. Verhaegen Ann, 219–226. Brussel: Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming, Agentschap voor Kwaliteitszorg in Onderwijs en Vorming.
APA
Agirdag, O., & Van Houtte, M. (2010). De impact van sociaal-economische en etnische afkomst van de leerlingenen de impact van samenstelling van het leerlingenpubliek van scholen op de wiskundeprestaties. In V. Ann (Ed.), Conferentie na de peilingen : wiskunde : basisonderwijs : secundair onderwijs-eerste graad-B-stroom : secundair onderwijs-eerste graad-A-stroom : het verschil in wiskunde, Proceedings (pp. 219–226). Presented at the Conferentie na de peilingen : wiskunde : basisonderwijs : secundair onderwijs-eerste graad-B-stroom : secundair onderwijs-eerste graad-A-stroom : het verschil in wiskunde, Brussel: Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming, Agentschap voor Kwaliteitszorg in Onderwijs en Vorming.
Vancouver
1.
Agirdag O, Van Houtte M. De impact van sociaal-economische en etnische afkomst van de leerlingenen de impact van samenstelling van het leerlingenpubliek van scholen op de wiskundeprestaties. In: Ann V, editor. Conferentie na de peilingen : wiskunde : basisonderwijs : secundair onderwijs-eerste graad-B-stroom : secundair onderwijs-eerste graad-A-stroom : het verschil in wiskunde, Proceedings. Brussel: Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming, Agentschap voor Kwaliteitszorg in Onderwijs en Vorming; 2010. p. 219–26.
MLA
Agirdag, Orhan, and Mieke Van Houtte. “De Impact Van Sociaal-economische En Etnische Afkomst Van De Leerlingenen De Impact Van Samenstelling Van Het Leerlingenpubliek Van Scholen Op De Wiskundeprestaties.” Conferentie Na De Peilingen : Wiskunde : Basisonderwijs : Secundair Onderwijs-eerste graad-B-stroom : Secundair Onderwijs-eerste graad-A-stroom : Het Verschil in Wiskunde, Proceedings. Ed. Verhaegen Ann. Brussel: Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming, Agentschap voor Kwaliteitszorg in Onderwijs en Vorming, 2010. 219–226. Print.
@inproceedings{1199239,
  author       = {Agirdag, Orhan and Van Houtte, Mieke},
  booktitle    = {Conferentie na de peilingen : wiskunde : basisonderwijs : secundair onderwijs-eerste graad-B-stroom : secundair onderwijs-eerste graad-A-stroom : het verschil in wiskunde, Proceedings},
  editor       = {Ann, Verhaegen},
  language     = {dut},
  location     = {Schaarbeek},
  pages        = {219--226},
  publisher    = {Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming, Agentschap voor Kwaliteitszorg in Onderwijs en Vorming},
  title        = {De impact van sociaal-economische en etnische afkomst van de leerlingenen de impact van samenstelling van het leerlingenpubliek van scholen op de wiskundeprestaties},
  url          = {http://www.ond.vlaanderen.be/dvo/peilingen/conferenties/peilingen-eindversie-14feb-metvoorblad.pdf},
  year         = {2010},
}