Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Consumentengedrag ten aanzien van vers vlees: Communicatie is het codewoord.

Wim Verbeke UGent and Jacques Viaene UGent (1999) Varkensbedrijf. 10(8). p.18-21
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle
publication status
published
subject
journal title
Varkensbedrijf
volume
10
issue
8
pages
18-21 pages
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
119820
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-119820
date created
2004-01-14 13:35:00
date last changed
2016-12-19 15:37:27
@article{119820,
  author       = {Verbeke, Wim and Viaene, Jacques},
  journal      = {Varkensbedrijf},
  language     = {dut},
  number       = {8},
  pages        = {18--21},
  title        = {Consumentengedrag ten aanzien van vers vlees: Communicatie is het codewoord.},
  volume       = {10},
  year         = {1999},
}

Chicago
Verbeke, Wim, and Jacques Viaene. 1999. “Consumentengedrag Ten Aanzien Van Vers Vlees: Communicatie Is Het Codewoord.” Varkensbedrijf 10 (8): 18–21.
APA
Verbeke, Wim, & Viaene, J. (1999). Consumentengedrag ten aanzien van vers vlees: Communicatie is het codewoord. Varkensbedrijf, 10(8), 18–21.
Vancouver
1.
Verbeke W, Viaene J. Consumentengedrag ten aanzien van vers vlees: Communicatie is het codewoord. Varkensbedrijf. 1999;10(8):18–21.
MLA
Verbeke, Wim, and Jacques Viaene. “Consumentengedrag Ten Aanzien Van Vers Vlees: Communicatie Is Het Codewoord.” Varkensbedrijf 10.8 (1999): 18–21. Print.