Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Leerlingenbegeleiding in het secundair onderwijs: hoe beleven jongeren het leren op school?

Maria Bouverne-De Bie and Griet Verschelden (1999) WELWIJS (LEUVEN). 10(3). p.8-11
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
WELWIJS (LEUVEN)
Welwijs (Leuven)
volume
10
issue
3
pages
8 - 11
ISSN
1378-6121
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
1197354
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1197354
date created
2011-03-25 22:41:13
date last changed
2016-12-19 15:37:59
@article{1197354,
  author       = {Bouverne-De Bie, Maria and Verschelden, Griet},
  issn         = {1378-6121},
  journal      = {WELWIJS (LEUVEN)},
  language     = {dut},
  number       = {3},
  pages        = {8--11},
  title        = {Leerlingenbegeleiding in het secundair onderwijs: hoe beleven jongeren het leren op school?},
  volume       = {10},
  year         = {1999},
}

Chicago
Bouverne-De Bie, Maria, and Griet Verschelden. 1999. “Leerlingenbegeleiding in Het Secundair Onderwijs: Hoe Beleven Jongeren Het Leren Op School?” Welwijs (leuven) 10 (3): 8–11.
APA
Bouverne-De Bie, Maria, & Verschelden, G. (1999). Leerlingenbegeleiding in het secundair onderwijs: hoe beleven jongeren het leren op school? WELWIJS (LEUVEN), 10(3), 8–11.
Vancouver
1.
Bouverne-De Bie M, Verschelden G. Leerlingenbegeleiding in het secundair onderwijs: hoe beleven jongeren het leren op school? WELWIJS (LEUVEN). 1999;10(3):8–11.
MLA
Bouverne-De Bie, Maria, and Griet Verschelden. “Leerlingenbegeleiding in Het Secundair Onderwijs: Hoe Beleven Jongeren Het Leren Op School?” WELWIJS (LEUVEN) 10.3 (1999): 8–11. Print.