Advanced search

Het effect van toegiftsartikelen bij voedingsproducten op het keuze- en koopgedrag van ouders onder invloed van kinderen

(1999) GEDRAG & ORGANISATIE. 12. p.149-162
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Baele, Anja, and Peter Vlerick. 1999. “Het Effect Van Toegiftsartikelen Bij Voedingsproducten Op Het Keuze- En Koopgedrag Van Ouders Onder Invloed Van Kinderen.” Gedrag & Organisatie 12: 149–162.
APA
Baele, A., & Vlerick, P. (1999). Het effect van toegiftsartikelen bij voedingsproducten op het keuze- en koopgedrag van ouders onder invloed van kinderen. GEDRAG & ORGANISATIE, 12, 149–162.
Vancouver
1.
Baele A, Vlerick P. Het effect van toegiftsartikelen bij voedingsproducten op het keuze- en koopgedrag van ouders onder invloed van kinderen. GEDRAG & ORGANISATIE. 1999;12:149–62.
MLA
Baele, Anja, and Peter Vlerick. “Het Effect Van Toegiftsartikelen Bij Voedingsproducten Op Het Keuze- En Koopgedrag Van Ouders Onder Invloed Van Kinderen.” GEDRAG & ORGANISATIE 12 (1999): 149–162. Print.
@article{119671,
  author       = {Baele, Anja and Vlerick, Peter},
  issn         = {0921-5077},
  journal      = {GEDRAG & ORGANISATIE},
  language     = {dut},
  pages        = {149--162},
  title        = {Het effect van toegiftsartikelen bij voedingsproducten op het keuze- en koopgedrag van ouders onder invloed van kinderen},
  volume       = {12},
  year         = {1999},
}