Advanced search

Wat leert ons de international adult literacy survey? Beleidsaanbevelingen op basis van de internationale en Vlaamse IALS-resultaten

Dirk Van Damme (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Van Damme, Dirk. 1999. “Wat Leert Ons De International Adult Literacy Survey? Beleidsaanbevelingen Op Basis Van De Internationale En Vlaamse IALS-resultaten.” Tijdschrift Voor Onderwijsrecht En Onderwijsbeleid (3-4): 248–261.
APA
Van Damme, Dirk. (1999). Wat leert ons de international adult literacy survey? Beleidsaanbevelingen op basis van de internationale en Vlaamse IALS-resultaten. TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID, (3-4), 248–261.
Vancouver
1.
Van Damme D. Wat leert ons de international adult literacy survey? Beleidsaanbevelingen op basis van de internationale en Vlaamse IALS-resultaten. TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID. 1999;(3-4):248–61.
MLA
Van Damme, Dirk. “Wat Leert Ons De International Adult Literacy Survey? Beleidsaanbevelingen Op Basis Van De Internationale En Vlaamse IALS-resultaten.” TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID 3-4 (1999): 248–261. Print.
@article{119577,
  author       = {Van Damme, Dirk},
  issn         = {0778-0443},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID},
  language     = {dut},
  number       = {3-4},
  pages        = {248--261},
  title        = {Wat leert ons de international adult literacy survey? Beleidsaanbevelingen op basis van de internationale en Vlaamse IALS-resultaten},
  year         = {1999},
}