Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Wat leert ons de international adult literacy survey? Beleidsaanbevelingen op basis van de internationale en Vlaamse IALS-resultaten

Dirk Van Damme (1999) TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID. p.248-261
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID
Tijdschr. Onderwijsr. Onderwijsbeleid
issue
3-4
pages
248 - 261
ISSN
0778-0443
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
id
119577
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-119577
date created
2004-01-14 13:35:00
date last changed
2016-12-19 15:37:28
@article{119577,
  author       = {Van Damme, Dirk},
  issn         = {0778-0443},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID},
  language     = {dut},
  number       = {3-4},
  pages        = {248--261},
  title        = {Wat leert ons de international adult literacy survey? Beleidsaanbevelingen op basis van de internationale en Vlaamse IALS-resultaten},
  year         = {1999},
}

Chicago
Van Damme, Dirk. 1999. “Wat Leert Ons De International Adult Literacy Survey? Beleidsaanbevelingen Op Basis Van De Internationale En Vlaamse IALS-resultaten.” Tijdschrift Voor Onderwijsrecht En Onderwijsbeleid (3-4): 248–261.
APA
Van Damme, Dirk. (1999). Wat leert ons de international adult literacy survey? Beleidsaanbevelingen op basis van de internationale en Vlaamse IALS-resultaten. TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID, (3-4), 248–261.
Vancouver
1.
Van Damme D. Wat leert ons de international adult literacy survey? Beleidsaanbevelingen op basis van de internationale en Vlaamse IALS-resultaten. TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID. 1999;(3-4):248–61.
MLA
Van Damme, Dirk. “Wat Leert Ons De International Adult Literacy Survey? Beleidsaanbevelingen Op Basis Van De Internationale En Vlaamse IALS-resultaten.” TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID 3-4 (1999): 248–261. Print.