Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Hoe interactief is voorlezen?

Lutgart Van Damme (1999) OPENBAAR : TIJDSCHRIFT VOOR LEESBEVORDERING (KCLB). 29. p.190-200
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
OPENBAAR : TIJDSCHRIFT VOOR LEESBEVORDERING (KCLB)
Openbaar
volume
29
pages
190 - 200
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
119419
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-119419
date created
2004-01-14 13:35:00
date last changed
2016-12-19 15:37:28
@article{119419,
  author       = {Van Damme, Lutgart},
  journal      = {OPENBAAR : TIJDSCHRIFT VOOR LEESBEVORDERING (KCLB)},
  language     = {dut},
  pages        = {190--200},
  title        = {Hoe interactief is voorlezen?},
  volume       = {29},
  year         = {1999},
}

Chicago
Van Damme, Lutgart. 1999. “Hoe Interactief Is Voorlezen?” Openbaar : Tijdschrift Voor Leesbevordering (kclb) 29: 190–200.
APA
Van Damme, Lutgart. (1999). Hoe interactief is voorlezen? OPENBAAR : TIJDSCHRIFT VOOR LEESBEVORDERING (KCLB), 29, 190–200.
Vancouver
1.
Van Damme L. Hoe interactief is voorlezen? OPENBAAR : TIJDSCHRIFT VOOR LEESBEVORDERING (KCLB). 1999;29:190–200.
MLA
Van Damme, Lutgart. “Hoe Interactief Is Voorlezen?” OPENBAAR : TIJDSCHRIFT VOOR LEESBEVORDERING (KCLB) 29 (1999): 190–200. Print.