Advanced search

Le reste n'est que question de dosage: schoolstrijd en schoolpact als onderwijshistorische vraagstelling

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Tyssens, Jeffrey, and Franky Simon. 1999. “Le Reste N’est Que Question De Dosage: Schoolstrijd En Schoolpact Als Onderwijshistorische Vraagstelling.” In Het Schoolpact Van 1958 : Onstaan, Grondlijnen En Toepassing Van Een Belgisch Compromis, 19–38. Leuven: Garant.
APA
Tyssens, J., & Simon, F. (1999). Le reste n’est que question de dosage: schoolstrijd en schoolpact als onderwijshistorische vraagstelling. Het schoolpact van 1958 : onstaan, grondlijnen en toepassing van een Belgisch compromis (pp. 19–38). Leuven: Garant.
Vancouver
1.
Tyssens J, Simon F. Le reste n’est que question de dosage: schoolstrijd en schoolpact als onderwijshistorische vraagstelling. Het schoolpact van 1958 : onstaan, grondlijnen en toepassing van een Belgisch compromis. Leuven: Garant; 1999. p. 19–38.
MLA
Tyssens, Jeffrey, and Franky Simon. “Le Reste N’est Que Question De Dosage: Schoolstrijd En Schoolpact Als Onderwijshistorische Vraagstelling.” Het Schoolpact Van 1958 : Onstaan, Grondlijnen En Toepassing Van Een Belgisch Compromis. Leuven: Garant, 1999. 19–38. Print.
@incollection{119405,
  author       = {Tyssens, Jeffrey and Simon, Franky},
  booktitle    = {Het schoolpact van 1958 : onstaan, grondlijnen en toepassing van een Belgisch compromis},
  isbn         = {9054872500},
  language     = {dut},
  pages        = {19--38},
  publisher    = {Garant},
  title        = {Le reste n'est que question de dosage: schoolstrijd en schoolpact als onderwijshistorische vraagstelling},
  year         = {1999},
}