Ghent University Academic Bibliography

Advanced

La Vie et l'Ecole. Analyse historique du discours rénovateur de Joseph Emile Verheyen.

K DAMS, M DEPAEPE and Franky Simon (1999) Bildungspraxis und Bildungsforschung. Education et Recherche. XXI(1). p.9-32
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
misc
publication status
published
subject
in
Bildungspraxis und Bildungsforschung. Education et Recherche
volume
XXI
issue
1
pages
9-32 pages
language
English
UGent publication?
yes
classification
U
id
119369
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-119369
date created
2004-01-14 13:35:00
date last changed
2016-12-19 15:42:00
@misc{119369,
  author       = {DAMS, K and DEPAEPE, M and Simon, Franky},
  language     = {eng},
  number       = {1},
  pages        = {9--32},
  series       = {Bildungspraxis und Bildungsforschung. Education et Recherche},
  title        = {La Vie et l'Ecole. Analyse historique du discours r{\'e}novateur de Joseph Emile Verheyen.},
  volume       = {XXI},
  year         = {1999},
}

Chicago
DAMS, K, M DEPAEPE, and Franky Simon. 1999. “La Vie Et l’Ecole. Analyse Historique Du Discours Rénovateur De Joseph Emile Verheyen.” Bildungspraxis Und Bildungsforschung. Education Et Recherche.
APA
DAMS, K., DEPAEPE, M., & Simon, F. (1999). La Vie et l’Ecole. Analyse historique du discours rénovateur de Joseph Emile Verheyen. Bildungspraxis und Bildungsforschung. Education et Recherche.
Vancouver
1.
DAMS K, DEPAEPE M, Simon F. La Vie et l’Ecole. Analyse historique du discours rénovateur de Joseph Emile Verheyen. Bildungspraxis und Bildungsforschung. Education et Recherche. 1999. p. 9–32.
MLA
DAMS, K, M DEPAEPE, and Franky Simon. “La Vie Et l’Ecole. Analyse Historique Du Discours Rénovateur De Joseph Emile Verheyen.” Bildungspraxis und Bildungsforschung. Education et Recherche 1999 : 9–32. Print.