Advanced search
Add to list

Marketingstrategie; Het schrijven van een strategisch marketingplan, 2e herziene druk. Educatieve Partners Nederland, Houten, 1999, 197 p.

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Frambach, Rudolf, and J NIJSSEN E. Marketingstrategie; Het Schrijven Van Een Strategisch Marketingplan, 2e Herziene Druk. Educatieve Partners Nederland, Houten, 1999, 197 P. Print.
APA
Frambach, R., & NIJSSEN E, J. (n.d.). Marketingstrategie; Het schrijven van een strategisch marketingplan, 2e herziene druk. Educatieve Partners Nederland, Houten, 1999, 197 p.
Chicago author-date
Frambach, Rudolf, and J NIJSSEN E. Marketingstrategie; Het Schrijven Van Een Strategisch Marketingplan, 2e Herziene Druk. Educatieve Partners Nederland, Houten, 1999, 197 P.
Chicago author-date (all authors)
Frambach, Rudolf, and J NIJSSEN E. Marketingstrategie; Het Schrijven Van Een Strategisch Marketingplan, 2e Herziene Druk. Educatieve Partners Nederland, Houten, 1999, 197 P.
Vancouver
1.
Frambach R, NIJSSEN E J. Marketingstrategie; Het schrijven van een strategisch marketingplan, 2e herziene druk. Educatieve Partners Nederland, Houten, 1999, 197 p.
IEEE
[1]
R. Frambach and J. NIJSSEN E, Marketingstrategie; Het schrijven van een strategisch marketingplan, 2e herziene druk. Educatieve Partners Nederland, Houten, 1999, 197 p. .
@book{118521,
  author       = {Frambach, Rudolf and NIJSSEN E, J},
  language     = {dut},
  title        = {Marketingstrategie; Het schrijven van een strategisch marketingplan, 2e herziene druk. Educatieve Partners Nederland, Houten, 1999, 197 p.},
}