Advanced search
Add to list

Likeability. Wat maakt TV-spots aantrekkelijk?, Diegem, Kluwer Business Press, 1999.

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
DECOCK, B, and Patrick De Pelsmacker. “Likeability. Wat Maakt TV-spots Aantrekkelijk?, Diegem, Kluwer Business Press, 1999.” n. pag. Print.
APA
DECOCK, B., & De Pelsmacker, P. (n.d.). Likeability. Wat maakt TV-spots aantrekkelijk?, Diegem, Kluwer Business Press, 1999.
Chicago author-date
DECOCK, B, and Patrick De Pelsmacker. “Likeability. Wat Maakt TV-spots Aantrekkelijk?, Diegem, Kluwer Business Press, 1999.”
Chicago author-date (all authors)
DECOCK, B, and Patrick De Pelsmacker. “Likeability. Wat Maakt TV-spots Aantrekkelijk?, Diegem, Kluwer Business Press, 1999.”
Vancouver
1.
DECOCK B, De Pelsmacker P. Likeability. Wat maakt TV-spots aantrekkelijk?, Diegem, Kluwer Business Press, 1999.
IEEE
[1]
B. DECOCK and P. De Pelsmacker, “Likeability. Wat maakt TV-spots aantrekkelijk?, Diegem, Kluwer Business Press, 1999.” .
@misc{118516,
  author       = {DECOCK, B and De Pelsmacker, Patrick},
  language     = {eng},
  title        = {Likeability. Wat maakt TV-spots aantrekkelijk?, Diegem, Kluwer Business Press, 1999.},
}