Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Preventie van gedragsproblemen bij jonge kinderen met een verstandelijke beperking: leertraject ondersteunen van 'emotionele beschikbaarheid' tussen ouders en hun kind

Leen De Medts, Stijn Vandevelde UGent, Chris Van Dam, Erik De Belie, Nicole Vliegen and Geert Van Hove UGent (2009) SOZIO (AMSTERDAM). 14(89). p.28-33
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
SOZIO (AMSTERDAM)
Sozio
volume
14
issue
89
pages
28 - 33
ISSN
1872-0072
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
1169297
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1169297
date created
2011-02-24 14:14:05
date last changed
2016-12-19 15:38:23
@article{1169297,
  author       = {De Medts, Leen and Vandevelde, Stijn and Van Dam, Chris and De Belie, Erik and Vliegen, Nicole and Van Hove, Geert},
  issn         = {1872-0072},
  journal      = {SOZIO (AMSTERDAM)},
  language     = {dut},
  number       = {89},
  pages        = {28--33},
  title        = {Preventie van gedragsproblemen bij jonge kinderen met een verstandelijke beperking: leertraject ondersteunen van 'emotionele beschikbaarheid' tussen ouders en hun kind},
  volume       = {14},
  year         = {2009},
}

Chicago
De Medts, Leen, Stijn Vandevelde, Chris Van Dam, Erik De Belie, Nicole Vliegen, and Geert Van Hove. 2009. “Preventie Van Gedragsproblemen Bij Jonge Kinderen Met Een Verstandelijke Beperking: Leertraject Ondersteunen Van ‘Emotionele Beschikbaarheid’ Tussen Ouders En Hun Kind.” Sozio (amsterdam) 14 (89): 28–33.
APA
De Medts, L., Vandevelde, S., Van Dam, C., De Belie, E., Vliegen, N., & Van Hove, G. (2009). Preventie van gedragsproblemen bij jonge kinderen met een verstandelijke beperking: leertraject ondersteunen van “emotionele beschikbaarheid” tussen ouders en hun kind. SOZIO (AMSTERDAM), 14(89), 28–33.
Vancouver
1.
De Medts L, Vandevelde S, Van Dam C, De Belie E, Vliegen N, Van Hove G. Preventie van gedragsproblemen bij jonge kinderen met een verstandelijke beperking: leertraject ondersteunen van “emotionele beschikbaarheid” tussen ouders en hun kind. SOZIO (AMSTERDAM). 2009;14(89):28–33.
MLA
De Medts, Leen, Stijn Vandevelde, Chris Van Dam, et al. “Preventie Van Gedragsproblemen Bij Jonge Kinderen Met Een Verstandelijke Beperking: Leertraject Ondersteunen Van ‘Emotionele Beschikbaarheid’ Tussen Ouders En Hun Kind.” SOZIO (AMSTERDAM) 14.89 (2009): 28–33. Print.