Advanced search

Preventie van gedragsproblemen bij jonge kinderen met een verstandelijke beperking: leertraject ondersteunen van 'emotionele beschikbaarheid' tussen ouders en hun kind

(2009) SOZIO (AMSTERDAM). 14(89). p.28-33
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
De Medts, Leen, Stijn Vandevelde, Chris Van Dam, Erik De Belie, Nicole Vliegen, and Geert Van Hove. 2009. “Preventie Van Gedragsproblemen Bij Jonge Kinderen Met Een Verstandelijke Beperking: Leertraject Ondersteunen Van ‘Emotionele Beschikbaarheid’ Tussen Ouders En Hun Kind.” Sozio (amsterdam) 14 (89): 28–33.
APA
De Medts, L., Vandevelde, S., Van Dam, C., De Belie, E., Vliegen, N., & Van Hove, G. (2009). Preventie van gedragsproblemen bij jonge kinderen met een verstandelijke beperking: leertraject ondersteunen van “emotionele beschikbaarheid” tussen ouders en hun kind. SOZIO (AMSTERDAM), 14(89), 28–33.
Vancouver
1.
De Medts L, Vandevelde S, Van Dam C, De Belie E, Vliegen N, Van Hove G. Preventie van gedragsproblemen bij jonge kinderen met een verstandelijke beperking: leertraject ondersteunen van “emotionele beschikbaarheid” tussen ouders en hun kind. SOZIO (AMSTERDAM). 2009;14(89):28–33.
MLA
De Medts, Leen, Stijn Vandevelde, Chris Van Dam, et al. “Preventie Van Gedragsproblemen Bij Jonge Kinderen Met Een Verstandelijke Beperking: Leertraject Ondersteunen Van ‘Emotionele Beschikbaarheid’ Tussen Ouders En Hun Kind.” SOZIO (AMSTERDAM) 14.89 (2009): 28–33. Print.
@article{1169297,
  author       = {De Medts, Leen and Vandevelde, Stijn and Van Dam, Chris and De Belie, Erik and Vliegen, Nicole and Van Hove, Geert},
  issn         = {1872-0072},
  journal      = {SOZIO (AMSTERDAM)},
  language     = {dut},
  number       = {89},
  pages        = {28--33},
  title        = {Preventie van gedragsproblemen bij jonge kinderen met een verstandelijke beperking: leertraject ondersteunen van 'emotionele beschikbaarheid' tussen ouders en hun kind},
  volume       = {14},
  year         = {2009},
}