Advanced search
1 file | 146.32 KB

Dyscalculie: kinderen van de rekening?: niet noodzakelijk!: aandacht voor 'signalen' en een 'goede aanpak'

Annemie Desoete (UGent)
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 146.32 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Desoete, Annemie. 2010. “Dyscalculie: Kinderen Van De Rekening?: Niet Noodzakelijk!: Aandacht Voor ‘Signalen’ En Een ‘Goede Aanpak’.” Schoolleiding En -begeleiding : School En Samenleving (november).
APA
Desoete, Annemie. (2010). Dyscalculie: kinderen van de rekening?: niet noodzakelijk!: aandacht voor “signalen” en een “goede aanpak.” SCHOOLLEIDING EN -BEGELEIDING : SCHOOL EN SAMENLEVING, (november).
Vancouver
1.
Desoete A. Dyscalculie: kinderen van de rekening?: niet noodzakelijk!: aandacht voor “signalen” en een “goede aanpak.”SCHOOLLEIDING EN -BEGELEIDING : SCHOOL EN SAMENLEVING. 2010;(november).
MLA
Desoete, Annemie. “Dyscalculie: Kinderen Van De Rekening?: Niet Noodzakelijk!: Aandacht Voor ‘Signalen’ En Een ‘Goede Aanpak’.” SCHOOLLEIDING EN -BEGELEIDING : SCHOOL EN SAMENLEVING november (2010): n. pag. Print.
@article{1144281,
  author       = {Desoete, Annemie},
  issn         = {1783-7391},
  journal      = {SCHOOLLEIDING EN -BEGELEIDING : SCHOOL EN SAMENLEVING},
  language     = {dut},
  number       = {november},
  pages        = {8},
  title        = {Dyscalculie: kinderen van de rekening?: niet noodzakelijk!: aandacht voor 'signalen' en een 'goede aanpak'},
  year         = {2010},
}