Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Dyscalculie: kinderen van de rekening?: niet noodzakelijk!: aandacht voor 'signalen' en een 'goede aanpak'

Annemie Desoete UGent (2010) SCHOOLLEIDING EN -BEGELEIDING : SCHOOL EN SAMENLEVING.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
SCHOOLLEIDING EN -BEGELEIDING : SCHOOL EN SAMENLEVING
Sch. -begel., Sch. samenlev.
issue
november
pages
8 pages
ISSN
1783-7391
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
1144281
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1144281
date created
2011-02-09 16:21:03
date last changed
2016-12-19 15:46:05
@article{1144281,
  author       = {Desoete, Annemie},
  issn         = {1783-7391},
  journal      = {SCHOOLLEIDING EN -BEGELEIDING : SCHOOL EN SAMENLEVING},
  language     = {dut},
  number       = {november},
  pages        = {8},
  title        = {Dyscalculie: kinderen van de rekening?: niet noodzakelijk!: aandacht voor 'signalen' en een 'goede aanpak'},
  year         = {2010},
}

Chicago
Desoete, Annemie. 2010. “Dyscalculie: Kinderen Van De Rekening?: Niet Noodzakelijk!: Aandacht Voor ‘Signalen’ En Een ‘Goede Aanpak’.” Schoolleiding En -begeleiding : School En Samenleving (november).
APA
Desoete, Annemie. (2010). Dyscalculie: kinderen van de rekening?: niet noodzakelijk!: aandacht voor “signalen” en een “goede aanpak.” SCHOOLLEIDING EN -BEGELEIDING : SCHOOL EN SAMENLEVING, (november).
Vancouver
1.
Desoete A. Dyscalculie: kinderen van de rekening?: niet noodzakelijk!: aandacht voor “signalen” en een “goede aanpak.”SCHOOLLEIDING EN -BEGELEIDING : SCHOOL EN SAMENLEVING. 2010;(november).
MLA
Desoete, Annemie. “Dyscalculie: Kinderen Van De Rekening?: Niet Noodzakelijk!: Aandacht Voor ‘Signalen’ En Een ‘Goede Aanpak’.” SCHOOLLEIDING EN -BEGELEIDING : SCHOOL EN SAMENLEVING november (2010): n. pag. Print.