Advanced search
1 file | 373.30 KB

Begrijpend lezen beter begrepen: impact van een conceptueel model op de diagnostiek en therapie van begrijpend lezen

(2010) LOGOPEDIE (HERENTALS). 23(6). p.28-38
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 373.30 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Van Vreckem, Christel, Annemie Desoete, H Van Hove, and B Linsen. 2010. “Begrijpend Lezen Beter Begrepen: Impact Van Een Conceptueel Model Op De Diagnostiek En Therapie Van Begrijpend Lezen.” Logopedie (herentals) 23 (6): 28–38.
APA
Van Vreckem, C., Desoete, A., Van Hove, H., & Linsen, B. (2010). Begrijpend lezen beter begrepen: impact van een conceptueel model op de diagnostiek en therapie van begrijpend lezen. LOGOPEDIE (HERENTALS), 23(6), 28–38.
Vancouver
1.
Van Vreckem C, Desoete A, Van Hove H, Linsen B. Begrijpend lezen beter begrepen: impact van een conceptueel model op de diagnostiek en therapie van begrijpend lezen. LOGOPEDIE (HERENTALS). 2010;23(6):28–38.
MLA
Van Vreckem, Christel, Annemie Desoete, H Van Hove, et al. “Begrijpend Lezen Beter Begrepen: Impact Van Een Conceptueel Model Op De Diagnostiek En Therapie Van Begrijpend Lezen.” LOGOPEDIE (HERENTALS) 23.6 (2010): 28–38. Print.
@article{1144112,
  author       = {Van Vreckem, Christel and Desoete, Annemie and Van Hove, H and Linsen, B},
  issn         = {1370-706X},
  journal      = {LOGOPEDIE (HERENTALS)},
  language     = {dut},
  number       = {6},
  pages        = {28--38},
  title        = {Begrijpend lezen beter begrepen: impact van een conceptueel model op de diagnostiek en therapie van begrijpend lezen},
  volume       = {23},
  year         = {2010},
}