Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Begrijpend lezen beter begrepen: impact van een conceptueel model op de diagnostiek en therapie van begrijpend lezen

Christel Van Vreckem, Annemie Desoete UGent, H Van Hove and B Linsen (2010) LOGOPEDIE (HERENTALS). 23(6). p.28-38
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
LOGOPEDIE (HERENTALS)
Logopedie (Herentals)
volume
23
issue
6
pages
28 - 38
ISSN
1370-706X
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
VABB id
c:vabb:301822
VABB type
VABB-1
id
1144112
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1144112
date created
2011-02-09 15:53:09
date last changed
2016-12-19 15:45:27
@article{1144112,
  author       = {Van Vreckem, Christel and Desoete, Annemie and Van Hove, H and Linsen, B},
  issn         = {1370-706X},
  journal      = {LOGOPEDIE (HERENTALS)},
  language     = {dut},
  number       = {6},
  pages        = {28--38},
  title        = {Begrijpend lezen beter begrepen: impact van een conceptueel model op de diagnostiek en therapie van begrijpend lezen},
  volume       = {23},
  year         = {2010},
}

Chicago
Van Vreckem, Christel, Annemie Desoete, H Van Hove, and B Linsen. 2010. “Begrijpend Lezen Beter Begrepen: Impact Van Een Conceptueel Model Op De Diagnostiek En Therapie Van Begrijpend Lezen.” Logopedie (herentals) 23 (6): 28–38.
APA
Van Vreckem, C., Desoete, A., Van Hove, H., & Linsen, B. (2010). Begrijpend lezen beter begrepen: impact van een conceptueel model op de diagnostiek en therapie van begrijpend lezen. LOGOPEDIE (HERENTALS), 23(6), 28–38.
Vancouver
1.
Van Vreckem C, Desoete A, Van Hove H, Linsen B. Begrijpend lezen beter begrepen: impact van een conceptueel model op de diagnostiek en therapie van begrijpend lezen. LOGOPEDIE (HERENTALS). 2010;23(6):28–38.
MLA
Van Vreckem, Christel, Annemie Desoete, H Van Hove, et al. “Begrijpend Lezen Beter Begrepen: Impact Van Een Conceptueel Model Op De Diagnostiek En Therapie Van Begrijpend Lezen.” LOGOPEDIE (HERENTALS) 23.6 (2010): 28–38. Print.