Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Gesprek als grenservaring: een portret van filosoferen met kinderen als pedagogisch project

Nancy Vansieleghem UGent (2010) Educatieve ideeën : wereldse gebaren. 4.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
book
publication status
published
subject
series title
Educatieve ideeën : wereldse gebaren
volume
4
pages
152 pages
publisher
ACCO
place of publication
Leuven
ISBN
9789033479366
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
B1
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
1140373
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1140373
date created
2011-02-06 21:53:15
date last changed
2017-01-02 09:54:50
@book{1140373,
  author       = {Vansieleghem, Nancy},
  isbn         = {9789033479366},
  language     = {dut},
  pages        = {152},
  publisher    = {ACCO},
  series       = {Educatieve idee{\"e}n : wereldse gebaren},
  title        = {Gesprek als grenservaring: een portret van filosoferen met kinderen als pedagogisch project},
  volume       = {4},
  year         = {2010},
}

Chicago
Vansieleghem, Nancy. 2010. Gesprek Als Grenservaring: Een Portret Van Filosoferen Met Kinderen Als Pedagogisch Project. Educatieve Ideeën : Wereldse Gebaren. Vol. 4. Leuven: ACCO.
APA
Vansieleghem, N. (2010). Gesprek als grenservaring: een portret van filosoferen met kinderen als pedagogisch project. Educatieve ideeën : wereldse gebaren (Vol. 4). Leuven: ACCO.
Vancouver
1.
Vansieleghem N. Gesprek als grenservaring: een portret van filosoferen met kinderen als pedagogisch project. Educatieve ideeën : wereldse gebaren. Leuven: ACCO; 2010.
MLA
Vansieleghem, Nancy. Gesprek Als Grenservaring: Een Portret Van Filosoferen Met Kinderen Als Pedagogisch Project. Vol. 4. Leuven: ACCO, 2010. Print.