Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Het verborgen curriculum onder de loep genomen: wat verwachten uw leerlingen van fysica?

Els Van Zele and Josephina Lenaerts (1999) PERSOON EN GEMEENSCHAP. p.23-39
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
PERSOON EN GEMEENSCHAP
Pers. gem.
issue
1
pages
23 - 39
ISSN
0031-5842
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
111618
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-111618
date created
2004-01-14 13:34:00
date last changed
2016-12-19 15:36:51
@article{111618,
  author       = {Van Zele, Els and Lenaerts, Josephina},
  issn         = {0031-5842},
  journal      = {PERSOON EN GEMEENSCHAP},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {23--39},
  title        = {Het verborgen curriculum onder de loep genomen: wat verwachten uw leerlingen van fysica?},
  year         = {1999},
}

Chicago
Van Zele, Els, and Josephina Lenaerts. 1999. “Het Verborgen Curriculum Onder De Loep Genomen: Wat Verwachten Uw Leerlingen Van Fysica?” Persoon En Gemeenschap (1): 23–39.
APA
Van Zele, E., & Lenaerts, J. (1999). Het verborgen curriculum onder de loep genomen: wat verwachten uw leerlingen van fysica? PERSOON EN GEMEENSCHAP, (1), 23–39.
Vancouver
1.
Van Zele E, Lenaerts J. Het verborgen curriculum onder de loep genomen: wat verwachten uw leerlingen van fysica? PERSOON EN GEMEENSCHAP. 1999;(1):23–39.
MLA
Van Zele, Els, and Josephina Lenaerts. “Het Verborgen Curriculum Onder De Loep Genomen: Wat Verwachten Uw Leerlingen Van Fysica?” PERSOON EN GEMEENSCHAP 1 (1999): 23–39. Print.