Advanced search
1 file | 14.57 KB

De celebritysupermarkt, Hilde Van den Bulck en Sil Tambuyzer (2008) Berchem: EPO, ISBN 978906445495

Author
Organization
Keywords
entertainment industry, star, democratisation, celebrity culture, activism

Downloads

  • Driessens - Boekbespreking Celebritysupermarkt.pdf
    • full text
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 14.57 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Driessens, Olivier. 2010. “De Celebritysupermarkt, Hilde Van Den Bulck En Sil Tambuyzer (2008) Berchem: EPO, ISBN 978906445495.” Tijdschrift Voor Communicatiewetenschap.
APA
Driessens, O. (2010). De celebritysupermarkt, Hilde Van den Bulck en Sil Tambuyzer (2008) Berchem: EPO, ISBN 978906445495. TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP.
Vancouver
1.
Driessens O. De celebritysupermarkt, Hilde Van den Bulck en Sil Tambuyzer (2008) Berchem: EPO, ISBN 978906445495. TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP. 2010. p. 380–1.
MLA
Driessens, Olivier. “De Celebritysupermarkt, Hilde Van Den Bulck En Sil Tambuyzer (2008) Berchem: EPO, ISBN 978906445495.” TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP 2010 : 380–381. Print.
@misc{1114236,
  author       = {Driessens, Olivier},
  issn         = {1384-6930},
  keyword      = {entertainment industry,star,democratisation,celebrity culture,activism},
  language     = {dut},
  number       = {4},
  pages        = {380--381},
  series       = {TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP},
  title        = {De celebritysupermarkt, Hilde Van den Bulck en Sil Tambuyzer (2008) Berchem: EPO, ISBN 978906445495},
  volume       = {38},
  year         = {2010},
}

Web of Science
Times cited: