Advanced search
1 file | 314.35 KB

Waarom stappen afgestudeerden aan de lerarenopleiding (niet) in het lerarenberoep? Een studie naar de rol van de lerarenopleiding

Isabel Rots (UGent)
(2010) Personeel en organisatie. 24. p.77-110
Author
Organization

Downloads

    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 314.35 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Rots, Isabel. 2010. “Waarom Stappen Afgestudeerden Aan De Lerarenopleiding (niet) in Het Lerarenberoep? Een Studie Naar De Rol Van De Lerarenopleiding.” In Personeel En Organisatie, 24:77–110. Mechelen: Wolters Plantyn.
APA
Rots, I. (2010). Waarom stappen afgestudeerden aan de lerarenopleiding (niet) in het lerarenberoep? Een studie naar de rol van de lerarenopleiding. Personeel en organisatie (Vol. 24, pp. 77–110). Mechelen: Wolters Plantyn.
Vancouver
1.
Rots I. Waarom stappen afgestudeerden aan de lerarenopleiding (niet) in het lerarenberoep? Een studie naar de rol van de lerarenopleiding. Personeel en organisatie. Mechelen: Wolters Plantyn; 2010. p. 77–110.
MLA
Rots, Isabel. “Waarom Stappen Afgestudeerden Aan De Lerarenopleiding (niet) in Het Lerarenberoep? Een Studie Naar De Rol Van De Lerarenopleiding.” Personeel En Organisatie. Vol. 24. Mechelen: Wolters Plantyn, 2010. 77–110. Print.
@incollection{1112392,
  author       = {Rots, Isabel},
  booktitle    = {Personeel en organisatie},
  language     = {dut},
  pages        = {77--110},
  publisher    = {Wolters Plantyn},
  title        = {Waarom stappen afgestudeerden aan de lerarenopleiding (niet) in het lerarenberoep? Een studie naar de rol van de lerarenopleiding},
  volume       = {24},
  year         = {2010},
}