Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Waarom stappen afgestudeerden aan de lerarenopleiding (niet) in het lerarenberoep? Een studie naar de rol van de lerarenopleiding

Isabel Rots UGent (2010) Personeel en organisatie. 24. p.77-110
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
bookChapter
publication status
published
subject
book title
Personeel en organisatie
volume
24
pages
77 - 110
publisher
Wolters Plantyn
place of publication
Mechelen
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
B2
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
1112392
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1112392
date created
2011-01-31 11:27:04
date last changed
2017-01-02 09:54:11
@incollection{1112392,
  author       = {Rots, Isabel},
  booktitle    = {Personeel en organisatie},
  language     = {dut},
  pages        = {77--110},
  publisher    = {Wolters Plantyn},
  title        = {Waarom stappen afgestudeerden aan de lerarenopleiding (niet) in het lerarenberoep? Een studie naar de rol van de lerarenopleiding},
  volume       = {24},
  year         = {2010},
}

Chicago
Rots, Isabel. 2010. “Waarom Stappen Afgestudeerden Aan De Lerarenopleiding (niet) in Het Lerarenberoep? Een Studie Naar De Rol Van De Lerarenopleiding.” In Personeel En Organisatie, 24:77–110. Mechelen: Wolters Plantyn.
APA
Rots, I. (2010). Waarom stappen afgestudeerden aan de lerarenopleiding (niet) in het lerarenberoep? Een studie naar de rol van de lerarenopleiding. Personeel en organisatie (Vol. 24, pp. 77–110). Mechelen: Wolters Plantyn.
Vancouver
1.
Rots I. Waarom stappen afgestudeerden aan de lerarenopleiding (niet) in het lerarenberoep? Een studie naar de rol van de lerarenopleiding. Personeel en organisatie. Mechelen: Wolters Plantyn; 2010. p. 77–110.
MLA
Rots, Isabel. “Waarom Stappen Afgestudeerden Aan De Lerarenopleiding (niet) in Het Lerarenberoep? Een Studie Naar De Rol Van De Lerarenopleiding.” Personeel En Organisatie. Vol. 24. Mechelen: Wolters Plantyn, 2010. 77–110. Print.