Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Universiteit en kennismaatschappij

Raf Vanderstraeten UGent (2010) De publieke betekenis van pedagogisch denken en handelen. p.24-33
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
bookChapter
publication status
published
subject
book title
De publieke betekenis van pedagogisch denken en handelen
editor
S Ramaekers, Th Storme, P Verstraete and J Vlieghe
pages
24 - 33
publisher
SWP
place of publication
Amsterdam
ISBN
9789088500749
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
B2
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
1112233
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1112233
date created
2011-01-30 22:50:23
date last changed
2011-02-15 15:36:28
@incollection{1112233,
  author       = {Vanderstraeten, Raf},
  booktitle    = {De publieke betekenis van pedagogisch denken en handelen},
  editor       = {Ramaekers, S and Storme, Th and Verstraete, P and Vlieghe, J},
  isbn         = {9789088500749},
  language     = {dut},
  pages        = {24--33},
  publisher    = {SWP},
  title        = {Universiteit en kennismaatschappij},
  year         = {2010},
}

Chicago
Vanderstraeten, Raf. 2010. “Universiteit En Kennismaatschappij.” In De Publieke Betekenis Van Pedagogisch Denken En Handelen, ed. S Ramaekers, Th Storme, P Verstraete, and J Vlieghe, 24–33. Amsterdam: SWP.
APA
Vanderstraeten, R. (2010). Universiteit en kennismaatschappij. In S Ramaekers, T. Storme, P. Verstraete, & J. Vlieghe (Eds.), De publieke betekenis van pedagogisch denken en handelen (pp. 24–33). Amsterdam: SWP.
Vancouver
1.
Vanderstraeten R. Universiteit en kennismaatschappij. In: Ramaekers S, Storme T, Verstraete P, Vlieghe J, editors. De publieke betekenis van pedagogisch denken en handelen. Amsterdam: SWP; 2010. p. 24–33.
MLA
Vanderstraeten, Raf. “Universiteit En Kennismaatschappij.” De Publieke Betekenis Van Pedagogisch Denken En Handelen. Ed. S Ramaekers et al. Amsterdam: SWP, 2010. 24–33. Print.