Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Bedrijven met een sterke reputatie scoren financieel beter: interview met Cees Van Riel, Bedrijven met een sterke reputatie scoren financiëel beter. Interview met Cees Van Riel, managing director van het reputation institute

Veroline Cauberghe UGent (2004) AD REM (MECHELEN) = TIJDSCHRIFT VOOR ZAKELIJKE COMMUNICATIE. 2. p.2-4
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
misc (other)
publication status
published
subject
in
AD REM (MECHELEN) = TIJDSCHRIFT VOOR ZAKELIJKE COMMUNICATIE
Ad Rem (Mechelen)
volume
2
pages
2 - 4
ISSN
0774-613X
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
V
id
1111096
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1111096
date created
2011-01-27 16:49:45
date last changed
2016-12-19 15:48:33
@misc{1111096,
  author       = {Cauberghe, Veroline},
  issn         = {0774-613X},
  language     = {dut},
  pages        = {2--4},
  series       = {AD REM (MECHELEN) = TIJDSCHRIFT VOOR ZAKELIJKE COMMUNICATIE},
  title        = {Bedrijven met een sterke reputatie scoren financieel beter: interview met Cees Van Riel, Bedrijven met een sterke reputatie scoren financi{\"e}el beter. Interview met Cees Van Riel, managing director van het reputation institute},
  volume       = {2},
  year         = {2004},
}

Chicago
Cauberghe, Veroline. 2004. “Bedrijven Met Een Sterke Reputatie Scoren Financieel Beter: Interview Met Cees Van Riel, Bedrijven Met Een Sterke Reputatie Scoren Financiëel Beter. Interview Met Cees Van Riel, Managing Director Van Het Reputation Institute.” Ad Rem (mechelen) = Tijdschrift Voor Zakelijke Communicatie.
APA
Cauberghe, Veroline. (2004). Bedrijven met een sterke reputatie scoren financieel beter: interview met Cees Van Riel, Bedrijven met een sterke reputatie scoren financiëel beter. Interview met Cees Van Riel, managing director van het reputation institute. AD REM (MECHELEN) = TIJDSCHRIFT VOOR ZAKELIJKE COMMUNICATIE.
Vancouver
1.
Cauberghe V. Bedrijven met een sterke reputatie scoren financieel beter: interview met Cees Van Riel, Bedrijven met een sterke reputatie scoren financiëel beter. Interview met Cees Van Riel, managing director van het reputation institute. AD REM (MECHELEN) = TIJDSCHRIFT VOOR ZAKELIJKE COMMUNICATIE. 2004. p. 2–4.
MLA
Cauberghe, Veroline. “Bedrijven Met Een Sterke Reputatie Scoren Financieel Beter: Interview Met Cees Van Riel, Bedrijven Met Een Sterke Reputatie Scoren Financiëel Beter. Interview Met Cees Van Riel, Managing Director Van Het Reputation Institute.” AD REM (MECHELEN) = TIJDSCHRIFT VOOR ZAKELIJKE COMMUNICATIE 2004 : 2–4. Print.