Ghent University Academic Bibliography

Advanced

De jongeren die deze verhaaltjes geschreven hebben, zijn doof: relativisering in het Nederlands van Vlaamse dove jongeren

Mieke Van Herreweghe UGent (1999) NEDERLANDSE TAALKUNDE (GRONINGEN). 4(4).
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
keyword
Deaf Studies, Nederlandse taalkunde
journal title
NEDERLANDSE TAALKUNDE (GRONINGEN)
Ned. Taalkd. (Gron.)
volume
4
issue
4
ISSN
1384-5845
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
id
110359
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-110359
date created
2004-01-14 13:34:00
date last changed
2016-12-19 15:37:04
@article{110359,
  author       = {Van Herreweghe, Mieke},
  issn         = {1384-5845},
  journal      = {NEDERLANDSE TAALKUNDE (GRONINGEN)},
  keyword      = {Deaf Studies,Nederlandse taalkunde},
  language     = {dut},
  number       = {4},
  title        = {De jongeren die deze verhaaltjes geschreven hebben, zijn doof: relativisering in het Nederlands van Vlaamse dove jongeren},
  volume       = {4},
  year         = {1999},
}

Chicago
Van Herreweghe, Mieke. 1999. “De Jongeren Die Deze Verhaaltjes Geschreven Hebben, Zijn Doof: Relativisering in Het Nederlands Van Vlaamse Dove Jongeren.” Nederlandse Taalkunde (groningen) 4 (4).
APA
Van Herreweghe, Mieke. (1999). De jongeren die deze verhaaltjes geschreven hebben, zijn doof: relativisering in het Nederlands van Vlaamse dove jongeren. NEDERLANDSE TAALKUNDE (GRONINGEN), 4(4).
Vancouver
1.
Van Herreweghe M. De jongeren die deze verhaaltjes geschreven hebben, zijn doof: relativisering in het Nederlands van Vlaamse dove jongeren. NEDERLANDSE TAALKUNDE (GRONINGEN). 1999;4(4).
MLA
Van Herreweghe, Mieke. “De Jongeren Die Deze Verhaaltjes Geschreven Hebben, Zijn Doof: Relativisering in Het Nederlands Van Vlaamse Dove Jongeren.” NEDERLANDSE TAALKUNDE (GRONINGEN) 4.4 (1999): n. pag. Print.