Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Verschilllen in het gebruik van schoolfeedback: een verkenning van verklaringsgronden

Jan Vanhoof, Goedele Verhaeghe UGent and Peter Van Petegem (2009) TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID. p.306-322
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
keyword
datagebruik, kwalitatief onderzoek, Schoolfeedbacksystemen, school verbetering
journal title
TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID
Tijdschr. Onderwijsr. Onderwijsbeleid
issue
4
pages
306 - 322
ISSN
0778-0443
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
VABB id
c:vabb:153101
VABB type
VABB-1
id
1100625
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1100625
date created
2011-01-14 13:44:21
date last changed
2016-12-19 15:46:18
@article{1100625,
  author       = {Vanhoof, Jan and Verhaeghe, Goedele and Van Petegem, Peter},
  issn         = {0778-0443},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID},
  keyword      = {datagebruik,kwalitatief onderzoek,Schoolfeedbacksystemen,school verbetering},
  language     = {dut},
  number       = {4},
  pages        = {306--322},
  title        = {Verschilllen in het gebruik van schoolfeedback: een verkenning van verklaringsgronden},
  year         = {2009},
}

Chicago
Vanhoof, Jan, Goedele Verhaeghe, and Peter Van Petegem. 2009. “Verschilllen in Het Gebruik Van Schoolfeedback: Een Verkenning Van Verklaringsgronden.” Tijdschrift Voor Onderwijsrecht En Onderwijsbeleid (4): 306–322.
APA
Vanhoof, J., Verhaeghe, G., & Van Petegem, P. (2009). Verschilllen in het gebruik van schoolfeedback: een verkenning van verklaringsgronden. TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID, (4), 306–322.
Vancouver
1.
Vanhoof J, Verhaeghe G, Van Petegem P. Verschilllen in het gebruik van schoolfeedback: een verkenning van verklaringsgronden. TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID. 2009;(4):306–22.
MLA
Vanhoof, Jan, Goedele Verhaeghe, and Peter Van Petegem. “Verschilllen in Het Gebruik Van Schoolfeedback: Een Verkenning Van Verklaringsgronden.” TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID 4 (2009): 306–322. Print.