Advanced search
1 file | 628.53 KB

Verschilllen in het gebruik van schoolfeedback: een verkenning van verklaringsgronden

Author
Organization
Keywords
datagebruik, kwalitatief onderzoek, Schoolfeedbacksystemen, school verbetering

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 628.53 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Vanhoof, Jan, Goedele Verhaeghe, and Peter Van Petegem. 2009. “Verschilllen in Het Gebruik Van Schoolfeedback: Een Verkenning Van Verklaringsgronden.” Tijdschrift Voor Onderwijsrecht En Onderwijsbeleid (4): 306–322.
APA
Vanhoof, J., Verhaeghe, G., & Van Petegem, P. (2009). Verschilllen in het gebruik van schoolfeedback: een verkenning van verklaringsgronden. TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID, (4), 306–322.
Vancouver
1.
Vanhoof J, Verhaeghe G, Van Petegem P. Verschilllen in het gebruik van schoolfeedback: een verkenning van verklaringsgronden. TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID. 2009;(4):306–22.
MLA
Vanhoof, Jan, Goedele Verhaeghe, and Peter Van Petegem. “Verschilllen in Het Gebruik Van Schoolfeedback: Een Verkenning Van Verklaringsgronden.” TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID 4 (2009): 306–322. Print.
@article{1100625,
  author       = {Vanhoof, Jan and Verhaeghe, Goedele and Van Petegem, Peter},
  issn         = {0778-0443},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID},
  keyword      = {datagebruik,kwalitatief onderzoek,Schoolfeedbacksystemen,school verbetering},
  language     = {dut},
  number       = {4},
  pages        = {306--322},
  title        = {Verschilllen in het gebruik van schoolfeedback: een verkenning van verklaringsgronden},
  year         = {2009},
}