Advanced search
1 file | 226.02 KB

Waarom heeft sociaal-economische en etnische segregatie een impact op studieprestaties van leerlingen in het lager onderwijs in Vlaanderen?

Orhan Agirdag (UGent) and Mieke Van Houtte (UGent)
Author
Organization
Keywords
segregatie, ses compositie, etnische compositie

Downloads

  • Agirdag Waarom.pdf
    • full text
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 226.02 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Agirdag, Orhan, and Mieke Van Houtte. 2010. “Waarom Heeft Sociaal-economische En Etnische Segregatie Een Impact Op Studieprestaties Van Leerlingen in Het Lager Onderwijs in Vlaanderen?” In Onderwijs Research Dagen, Abstracts.
APA
Agirdag, O., & Van Houtte, M. (2010). Waarom heeft sociaal-economische en etnische segregatie een impact op studieprestaties van leerlingen in het lager onderwijs in Vlaanderen? Onderwijs research dagen, Abstracts. Presented at the Onderwijs Research Dagen (ORD - 2013).
Vancouver
1.
Agirdag O, Van Houtte M. Waarom heeft sociaal-economische en etnische segregatie een impact op studieprestaties van leerlingen in het lager onderwijs in Vlaanderen? Onderwijs research dagen, Abstracts. 2010.
MLA
Agirdag, Orhan, and Mieke Van Houtte. “Waarom Heeft Sociaal-economische En Etnische Segregatie Een Impact Op Studieprestaties Van Leerlingen in Het Lager Onderwijs in Vlaanderen?” Onderwijs Research Dagen, Abstracts. 2010. Print.
@inproceedings{1014132,
  author       = {Agirdag, Orhan and Van Houtte, Mieke},
  booktitle    = {Onderwijs research dagen, Abstracts},
  keyword      = {segregatie,ses compositie,etnische compositie},
  language     = {dut},
  location     = {Enschede, Nederland},
  pages        = {22},
  title        = {Waarom heeft sociaal-economische en etnische segregatie een impact op studieprestaties van leerlingen in het lager onderwijs in Vlaanderen?},
  year         = {2010},
}