Advanced search
1 file | 8.70 MB Add to list

Psychosociale interventies op school voor kinderen en jongeren met een vlucht- of migratieachtergrond : bevindingen uit het Rode Neuzen- en RefugeesWellSchool-onderzoek

(2024) WELWIJS (LEUVEN). 35(1). p.15-19
Author
Organization
Project
  • RefugeesWellSchool (RefugeesWellSchool: Preventive school-based interventions to promote the mental well-being of refugee and migrant adolescents)

Downloads

  • (...).pdf
    • full text (Published version)
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 8.70 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Spaas, Caroline, et al. “Psychosociale Interventies Op School Voor Kinderen En Jongeren Met Een Vlucht- of Migratieachtergrond : Bevindingen Uit Het Rode Neuzen- En RefugeesWellSchool-Onderzoek.” WELWIJS (LEUVEN), vol. 35, no. 1, 2024, pp. 15–19.
APA
Spaas, C., de Smet, S., Kevers, R., Derluyn, I., Colpin, H., & De Haene, L. (2024). Psychosociale interventies op school voor kinderen en jongeren met een vlucht- of migratieachtergrond : bevindingen uit het Rode Neuzen- en RefugeesWellSchool-onderzoek. WELWIJS (LEUVEN), 35(1), 15–19.
Chicago author-date
Spaas, Caroline, Sofie de Smet, Ruth Kevers, Ilse Derluyn, Hilde Colpin, and Lucia De Haene. 2024. “Psychosociale Interventies Op School Voor Kinderen En Jongeren Met Een Vlucht- of Migratieachtergrond : Bevindingen Uit Het Rode Neuzen- En RefugeesWellSchool-Onderzoek.” WELWIJS (LEUVEN) 35 (1): 15–19.
Chicago author-date (all authors)
Spaas, Caroline, Sofie de Smet, Ruth Kevers, Ilse Derluyn, Hilde Colpin, and Lucia De Haene. 2024. “Psychosociale Interventies Op School Voor Kinderen En Jongeren Met Een Vlucht- of Migratieachtergrond : Bevindingen Uit Het Rode Neuzen- En RefugeesWellSchool-Onderzoek.” WELWIJS (LEUVEN) 35 (1): 15–19.
Vancouver
1.
Spaas C, de Smet S, Kevers R, Derluyn I, Colpin H, De Haene L. Psychosociale interventies op school voor kinderen en jongeren met een vlucht- of migratieachtergrond : bevindingen uit het Rode Neuzen- en RefugeesWellSchool-onderzoek. WELWIJS (LEUVEN). 2024;35(1):15–9.
IEEE
[1]
C. Spaas, S. de Smet, R. Kevers, I. Derluyn, H. Colpin, and L. De Haene, “Psychosociale interventies op school voor kinderen en jongeren met een vlucht- of migratieachtergrond : bevindingen uit het Rode Neuzen- en RefugeesWellSchool-onderzoek,” WELWIJS (LEUVEN), vol. 35, no. 1, pp. 15–19, 2024.
@article{01HT2TFMGQZARRJ6XC58191P8V,
  author       = {{Spaas, Caroline and de Smet, Sofie and Kevers, Ruth and Derluyn, Ilse and Colpin, Hilde and De Haene, Lucia}},
  issn         = {{1378-6121}},
  journal      = {{WELWIJS (LEUVEN)}},
  language     = {{dut}},
  number       = {{1}},
  pages        = {{15--19}},
  title        = {{Psychosociale interventies op school voor kinderen en jongeren met een vlucht- of migratieachtergrond : bevindingen uit het Rode Neuzen- en RefugeesWellSchool-onderzoek}},
  volume       = {{35}},
  year         = {{2024}},
}