Advanced search
1 file | 893.38 KB Add to list

Surveyonderzoek 2022 : hoe lerarenopleiders omgaan met diversiteit : Vlaanderenbreed raport

Benjamin Ponet (UGent) , Hanne Tack (UGent) , Wendelien Vantieghem (UGent) and Ruben Vanderlinde (UGent)
(2022)
Author
Organization
Project
Abstract
Dit rapport geeft het Vlaamse gemiddelde weer van lerarenopleiders met betrekking tot hun attitudes en praktijken voor diversiteitsresponsief onderwijs, bevraagd via een grootschalig surveyonderzoek. Het kwam tot stand door een samenwerking met 10 verschillende instellingen die lerarenopleidingen aanbieden. De instellingen waarbij minstens de helft van de lerarenopleiders de survey invulde, kregen eveneens een instellingsspecifiek rapport.
Keywords
student diversity, inclusion, Steunpunt Diversiteit & Leren

Downloads

  • Surveyonderzoek 2022 - Hoe lerarenopleiders omgaan met diversiteit - Vlaams gemiddelde.pdf
    • full text (Published version)
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 893.38 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Ponet, Benjamin, et al. Surveyonderzoek 2022 : Hoe Lerarenopleiders Omgaan Met Diversiteit : Vlaanderenbreed Raport. 2022.
APA
Ponet, B., Tack, H., Vantieghem, W., & Vanderlinde, R. (2022). Surveyonderzoek 2022 : hoe lerarenopleiders omgaan met diversiteit : Vlaanderenbreed raport. Gent.
Chicago author-date
Ponet, Benjamin, Hanne Tack, Wendelien Vantieghem, and Ruben Vanderlinde. 2022. “Surveyonderzoek 2022 : Hoe Lerarenopleiders Omgaan Met Diversiteit : Vlaanderenbreed Raport.” Gent.
Chicago author-date (all authors)
Ponet, Benjamin, Hanne Tack, Wendelien Vantieghem, and Ruben Vanderlinde. 2022. “Surveyonderzoek 2022 : Hoe Lerarenopleiders Omgaan Met Diversiteit : Vlaanderenbreed Raport.” Gent.
Vancouver
1.
Ponet B, Tack H, Vantieghem W, Vanderlinde R. Surveyonderzoek 2022 : hoe lerarenopleiders omgaan met diversiteit : Vlaanderenbreed raport. Gent; 2022.
IEEE
[1]
B. Ponet, H. Tack, W. Vantieghem, and R. Vanderlinde, “Surveyonderzoek 2022 : hoe lerarenopleiders omgaan met diversiteit : Vlaanderenbreed raport.” Gent, 2022.
@misc{01H4K26W7G1ST3H7HF11XZT7C4,
  abstract     = {{Dit rapport geeft het Vlaamse gemiddelde weer van lerarenopleiders met betrekking tot hun attitudes en praktijken voor diversiteitsresponsief onderwijs, bevraagd via een grootschalig surveyonderzoek. Het kwam tot stand door een samenwerking met 10 verschillende instellingen die lerarenopleidingen aanbieden. De instellingen waarbij minstens de helft van de lerarenopleiders de survey invulde, kregen eveneens een instellingsspecifiek rapport.}},
  author       = {{Ponet, Benjamin and Tack, Hanne and Vantieghem, Wendelien and Vanderlinde, Ruben}},
  keywords     = {{student diversity,inclusion,Steunpunt Diversiteit & Leren}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{29}},
  title        = {{Surveyonderzoek 2022 : hoe lerarenopleiders omgaan met diversiteit : Vlaanderenbreed raport}},
  year         = {{2022}},
}