
De (minderjarige) socialemedia-influencer als onderneming
- Author
- Julie Kerckaert (UGent)
- Organization
- Keywords
- socialemedia-influencer, influencer, sociale media, social media, social media influencer, influencers, influencer marketing, ondernemingsbegrip, Wetboek van Economisch Recht, handelingsonbekwaamheid, minderjarige, minderjarige influencer, minderjarigheid, onbekwaamheid, handelingsbekwaamheid, oneerlijke handelspraktijken, consumentenrecht, consument, reclame, Wetboek van Koophandel, handelaar
Downloads
-
(...).pdf
- full text (Published version)
- |
- UGent only
- |
- |
- 444.66 KB
-
KERCKAERT J De minderjarige socialemedia-influencer als onderneming.pdf
- full text (Accepted manuscript)
- |
- open access
- |
- |
- 558.14 KB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-01GZXM4EN4SNXPM7NHEMJKT10F
- MLA
- Kerckaert, Julie. “De (Minderjarige) Socialemedia-Influencer Als Onderneming.” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT, vol. 139, no. 2, 2023, pp. 33–77.
- APA
- Kerckaert, J. (2023). De (minderjarige) socialemedia-influencer als onderneming. DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT, 139(2), 33–77.
- Chicago author-date
- Kerckaert, Julie. 2023. “De (Minderjarige) Socialemedia-Influencer Als Onderneming.” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT 139 (2): 33–77.
- Chicago author-date (all authors)
- Kerckaert, Julie. 2023. “De (Minderjarige) Socialemedia-Influencer Als Onderneming.” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT 139 (2): 33–77.
- Vancouver
- 1.Kerckaert J. De (minderjarige) socialemedia-influencer als onderneming. DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT. 2023;139(2):33–77.
- IEEE
- [1]J. Kerckaert, “De (minderjarige) socialemedia-influencer als onderneming,” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT, vol. 139, no. 2, pp. 33–77, 2023.
@article{01GZXM4EN4SNXPM7NHEMJKT10F, author = {{Kerckaert, Julie}}, issn = {{1370-6888}}, journal = {{DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT}}, keywords = {{socialemedia-influencer,influencer,sociale media,social media,social media influencer,influencers,influencer marketing,ondernemingsbegrip,Wetboek van Economisch Recht,handelingsonbekwaamheid,minderjarige,minderjarige influencer,minderjarigheid,onbekwaamheid,handelingsbekwaamheid,oneerlijke handelspraktijken,consumentenrecht,consument,reclame,Wetboek van Koophandel,handelaar}}, language = {{dut}}, number = {{2}}, pages = {{33--77}}, title = {{De (minderjarige) socialemedia-influencer als onderneming}}, volume = {{139}}, year = {{2023}}, }