- Author
- Julie Kerckaert (UGent)
- Organization
- Keywords
- Consumentenrecht, Consumentenbescherming, Richtlijn Oneerlijke Handelspraktijken, Oneerlijke handelspraktijken, Misleidende handelspraktijken, Redactionele reclame, Advertorial, Influencer marketing, Socialemedia-influencers, Influencer
Downloads
-
(...).pdf
- full text (Published version)
- |
- UGent only
- |
- |
- 144.56 KB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-01GKV4517RT8YQT5T9BC0EPZBB
- MLA
- Kerckaert, Julie. “Het Verbod Op Redactionele Reclame.” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT, no. 4, 2022, pp. 70–80.
- APA
- Kerckaert, J. (2022). Het verbod op redactionele reclame. DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT, (4), 70–80.
- Chicago author-date
- Kerckaert, Julie. 2022. “Het Verbod Op Redactionele Reclame.” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT, no. 4: 70–80.
- Chicago author-date (all authors)
- Kerckaert, Julie. 2022. “Het Verbod Op Redactionele Reclame.” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT (4): 70–80.
- Vancouver
- 1.Kerckaert J. Het verbod op redactionele reclame. DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT. 2022;(4):70–80.
- IEEE
- [1]J. Kerckaert, “Het verbod op redactionele reclame,” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT, no. 4, pp. 70–80, 2022.
@article{01GKV4517RT8YQT5T9BC0EPZBB, author = {{Kerckaert, Julie}}, issn = {{1370-6888}}, journal = {{DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT}}, keywords = {{Consumentenrecht,Consumentenbescherming,Richtlijn Oneerlijke Handelspraktijken,Oneerlijke handelspraktijken,Misleidende handelspraktijken,Redactionele reclame,Advertorial,Influencer marketing,Socialemedia-influencers,Influencer}}, language = {{dut}}, number = {{4}}, pages = {{70--80}}, title = {{Het verbod op redactionele reclame}}, year = {{2022}}, }