Advanced search
1 file | 144.56 KB Add to list

Het verbod op redactionele reclame

Julie Kerckaert (UGent)
Author
Organization
Keywords
Consumentenrecht, Consumentenbescherming, Richtlijn Oneerlijke Handelspraktijken, Oneerlijke handelspraktijken, Misleidende handelspraktijken, Redactionele reclame, Advertorial, Influencer marketing, Socialemedia-influencers, Influencer

Downloads

  • (...).pdf
    • full text (Published version)
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 144.56 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Kerckaert, Julie. “Het Verbod Op Redactionele Reclame.” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT, no. 4, 2022, pp. 70–80.
APA
Kerckaert, J. (2022). Het verbod op redactionele reclame. DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT, (4), 70–80.
Chicago author-date
Kerckaert, Julie. 2022. “Het Verbod Op Redactionele Reclame.” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT, no. 4: 70–80.
Chicago author-date (all authors)
Kerckaert, Julie. 2022. “Het Verbod Op Redactionele Reclame.” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT (4): 70–80.
Vancouver
1.
Kerckaert J. Het verbod op redactionele reclame. DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT. 2022;(4):70–80.
IEEE
[1]
J. Kerckaert, “Het verbod op redactionele reclame,” DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT, no. 4, pp. 70–80, 2022.
@article{01GKV4517RT8YQT5T9BC0EPZBB,
  author       = {{Kerckaert, Julie}},
  issn         = {{1370-6888}},
  journal      = {{DROIT DE LA CONSOMMATION = CONSUMENTENRECHT}},
  keywords     = {{Consumentenrecht,Consumentenbescherming,Richtlijn Oneerlijke Handelspraktijken,Oneerlijke handelspraktijken,Misleidende handelspraktijken,Redactionele reclame,Advertorial,Influencer marketing,Socialemedia-influencers,Influencer}},
  language     = {{dut}},
  number       = {{4}},
  pages        = {{70--80}},
  title        = {{Het verbod op redactionele reclame}},
  year         = {{2022}},
}