- Work address
-
Sint-Pietersnieuwstraat 41, Technicum blok 1
9000 Gent - Timo.VanCanegem@UGent.be
Show
Sort by
-
Grade retention : helpful or harmful? A contextual study towards the non-cognitive outcomes of grade retention from a cross-national perspective
(2022) -
Het Westen heeft een unieke kans gemist om Rusland als gelijkwaardige partner te behandelen
-
Mind the gate : general practitioner’s attitudes towards depressed patients with diverse migration backgrounds
-
Besparen op het onderwijs? Deel het aantal zittenblijvers dan door drie
-
- Conference Paper
- C1
- open access
Does grade retention produce cynical citizens? A cross-national multilevel analysis on the effects of being retained on respect for people of other cultures
-
- Conference Paper
- C1
- open access
Does grade retention produce cynical citizens? A cross-national multilevel analysis on the effects of being retained on respect for people of other cultures
-
- Conference Paper
- C1
- open access
Grade retention effectiveness research in Europe : state of the art
-
- Conference Paper
- C1
- open access
Brengt zittenblijven cynische burgers voort? Een cross-nationale multilevelanalyse omtrent de effecten van zittenblijven op het respect voor mensen met een andere cultuur
-
Grade retention and academic self‐concept : a multilevel analysis of the effects of schools’ retention composition
-
- Conference Paper
- C1
- open access
Grade retention and academic self-concept : a multilevel analysis towards the effects of schools’ retention-composition