- ORCID iD
- 0000-0002-3817-6146
Show
Sort by
-
Is ADHD A Determinant of Grade Retention? A Case Study of the Flemish Secondary Education System.
(2024) -
Proffen lusten zelden extreemrechts discours. Verbaast het?
(2024) -
Blijven we zitten met zittenblijven? Een onderzoek naar de psychosociale en gedragsmatige gevolgen van zittenblijven in het secundair onderwijs?
-
Retained for life : a longitudinal study on the effects of grade retention in secondary education on higher education enrollment and self-efficacy
-
- Journal Article
- A1
- open access
It’s a hard-knock life for us : a multilevel analysis on the association between grade retention and being bullied in 25 countries
-
Onderwijs hoeft geen bron van conflict te zijn
-
Romakinderen verdienen niet nog meer racisme, ze hebben geen matrak nodig
-
Kanttekening : verschuiving bewijslast bij een C-attest : geen druppel op een hete plaat, maar olie op het vuur
-
- Journal Article
- A1
- open access
Grade retention : a pathway to solitude? A cross-national multilevel analysis of the effects of being retained on students’ sense of belonging
-
Pief poef paf, wie blijft zitten is af