Show
Sort by
-
Balancing the urgency and wickedness of sustainability challenges : three maxims for post-normal education
-
The art of living with technology : turning over philosophy of technology's empirical turn
-
Making climate change public? A dramaturgically inspired case-study of learning through transition management
-
'Hybrid' Sustainability Issues and the Entanglement of Discourse and Matter: Epistemology and Didactics
-
Symposium 'Teaching and Learning in the Face of Wicked Socio-Ecological Problems (Part 1): Exploring Theoretical and Methodological Frameworks'
-
- Journal Article
- A1
- open access
Revisiting the democratic paradox of environmental and sustainability education: sustainability issues as matters of concern
-
Niet weten wat je nog niet weet: experimenteren met duurzaamheidscontroverses als pedagogische praktijk
-
Niet weten wat je nog niet weet: experimenteren met duurzaamheidscontroverses in de zoektocht naar nieuwe handelingsperspectieven
-
Towards a public pedagogy of sustainability issues
-
De coproductie van feitelijkheden en bezorgdheden: over de plaats van duurzaamheidsonderzoek en de vraag naar relevante kennis