Christel Van Vreckem
Show
Sort by
-
Is ‘meten van’ en ‘inzetten op’ lezen en spellen bij leerlingen met en zonder dyslexie in het secundair onderwijs verloren moeite of de moeite waard?
-
- Journal Article
- A1
- open access
Vocabulary diversity in personal narratives produced in response to the Global TALES protocol in Dutch-speaking students with and without dyslexia
-
- Miscellaneous
- open access
Issue editor foreword : spelling across language systems and languages
-
- Journal Article
- A1
- open access
Spelling of pseudowords and real words in Dutch-speaking children with and without dyslexia
-
ST 1-6 : spellingtest voor kinderen van het eerste tot het zesde leerjaar
(2016) -
Is PCM een acroniem voor 'participatie', 'contextbewust' en 'mogelijkheden zien'?
-
Problemen met begrijpend lezen effectief aanpakken: het belang van 'wat' en 'hoe'
-
Dyscalculie
(2013) -
Eenmaal dyscalculie, altijd dyscalculie? Nut en effectiviteit van behandelingen voor rekenstoornissen
-
Poor comprehensive readers: what do we know about their profile?