prof. dr. Melissa Tuytens
- ORCID iD
- 0000-0001-9934-9445
Show
Sort by
-
Towards curriculum coherence in secondary teacher education : a leadership perspective
-
Curriculumcoherentie in de lerarenopleiding: de verwevenheid van visie, curriculum en context
(2024) -
The alignment of induction and evaluation of beginning teachers in secondary education : a strategic human resource management perspective
-
Psychosocial wellbeing policy in Flemish primary and secondary schools
(2023) -
Praktijkbijdrage voor het ontwerp, de opvolging en evaluatie van professionaliseringsinitiatieven voor schoolleiders
(2023) -
Wetenschappelijk rapport. Wetenschappelijke opvolging van professionaliseringtrajecten met het oog op het versterken van leiderschap voor herstel en veerkracht in het onderwijs.
(2023) -
How is the occurrence of collaborative activities related to teachers’ collaborative attitudes?
-
Hoe is het bestaan van samenwerkingsactiviteiten gerelateerd aan samenwerkingsattitude van docenten?
-
A leadership perspective on program coherence in secondary teacher education
-
- Journal Article
- A1
- open access
The role of self-efficacy on feelings of burnout among Flemish school principals during the COVID-19 pandemic