Show
Sort by
-
Vlaamse toetsen: Op weg naar informatiegestuurd onderwijs
(2025) -
Levensecht onderwijskundig ontwerpen: Kansen om de wendbaarheid van toekomstig pedagogen en masterleerkrachten basisonderwijs te verhogen
(2025) -
Krachtig informatiegeletterd: Een meervoudige gevalsstudie naar informatiegeletterdheid en digitale vaardigheden in het secundair onderwijs
(2025) -
- Journal Article
- A1
- open access
Preparing preservice teachers to teach with digital technologies : an update of effective SQD-strategies
-
In search of adequate models of pedagogy
-
Toetsintroductie in beeld : samenhang met testangst, motivatie en prestatie bij grootschalige toetsen
-
Teachers’ computational thinking content knowledge : development of a measurement instrument
-
- Miscellaneous
- open access
Hoe kunnen scholen met de feedback na de centrale toetsen aan de slag?
-
Computational thinking integrated into the English language curriculum in primary education : a systematic review
-
Wat leren we uit de resultaten van de centrale toetsen? En wat nog niet?
(2024)