prof. Bernard De Clerck
- Work address
-
Groot-Brittanniëlaan 45, geb. B
9000 Gent - Bernard.DeClerck@UGent.be
Show
Sort by
-
Testing the various guises of conversational human voice : the impact of formality and personalization on customer outcomes in online complaint management
-
'Can you send us a PM please?' : Service recovery interactions on social media from the perspective of organizational legitimacy
-
- Journal Article
- A2
- open access
De impact van taal en gender in negatieve reviews : Een experimentele studie naar gepercipieerde geloofwaardigheid en consumentengedrag
-
Interpersonal strategies in E-Complaint refusals : textbook advice versus actual situated practice
-
- Journal Article
- A1
- open access
Measuring the readability of sustainability reports : a corpus-based analysis through standard formulae and NLP
-
Smileys, een lachertje? Over het gebruik van emoji’s in klachtenmanagement.
-
Verdacht of verwacht? Over geloofwaardigheid en geslacht.
-
'In da restaurant zien ze mij nie meer terug' : over de invloed van tussentaal, taalfouten en gender
-
Theory versus practice : a closer look at transactional and interpersonal stance in English electronic complaint refusal notifications
-
A corpus-based analysis of V2 variation in West Flemish and French Flemish dialects