prof. dr. Hilde Van Keer
- ORCID iD
-
0000-0002-9819-4864
Show
Sort by
-
Woordenschatverwerving van meertalige kinderen bij de start van het lager onderwijs versterken via interactief voorlezen
(2025) -
Woordenschat in dialoog: interactief voorlezen met meertalige kinderen in het eerste en tweede leerjaar (groep 3 en 4)
(2025) -
Van theorie naar praktijk in leesonderwijs: professionalisering van leraren in de eerste graad B-stroom
(2025) -
Begeleiding en onderzoek: hoe lesson study leraren in de B-stroom op weg zet naar effectiever leesonderwijs
(2025) -
Exploring vocabulary acquisition in emergent bilingual children : a comparative study of three interactive book reading approaches
-
Interactief voorlezen: een recept voor rijke taalontwikkeling
(2025) -
Aan de slag met de leesscan : van leesscan tot leesplan
-
Read with me, I will learn words : effects of an interactive book reading intervention on first graders' expressive target vocabulary
-
Empowering teachers’ competence : implementing lesson study to enhance reading instruction and promotion in prevocational education
-
Magic in the making : the impact of professional development on Flemish prevocational teachers