- ORCID iD
- 0000-0003-2322-8756
Show
Sort by
-
- Journal Article
- A2
- open access
Teaching Latin and ancient Greek in the 21st-century primary school : framing local approaches to international challenges
-
Oudgrieks en Latijn op de basisschool : een nieuwe toolkit
(2023) Hic et Nunc. -
Classics at primary school : a tool for social justice
(2022) -
Medus/za op de barricade : gebruik en misbruik van een Oudgrieks 'monster'
(2022) Hic et Nunc. -
Monsters op de basisschool : de impact van Oudgriekse mythen en taal op kinderen uit kansarme gezinnen
-
Hoe om te gaan met overspelige mannen en ander huishoudkundig advies van Theano
(2021) Hic et Nunc. -
‘Iedereen Latijn’ van theorie naar praktijk : een diversiteitstoolkit
-
- Journal Article
- A2
- open access
De impact van Oudgriekse studie op kansarme leerlingen : participatieverruiming in het lagere scholenproject Oude Grieken - Jonge Helden
-
- Miscellaneous
- open access
Tracking classical monsters in popular culture
-
- Journal Article
- A2
- open access
The impact of learning Latin on school pupils : a review of existing data