- ORCID iD
-
0000-0003-0320-3754
Show
Sort by
-
Controversial and Sensitive Narratives: Historical Empathy as a Toolbox
(2023) -
Samen leren uit het verleden : hoe omgaan met gevoelige thema’s?
-
Keynote : diversiteit op school
(2023) -
Navigating alongside the limits of mutual interdependence : Flemish Islamic religious education
-
- Conference Paper
- C3
- open access
Islam op de openbare school : burgerschapseducatie via interlevensbeschouwelijke dialooglessen
-
- Miscellaneous
- open access
Franken, Leni & Bill Gent (2021), Islamic Religious Education in Europe
-
De sociale functie van burgerschap : mens-worden en mens-zijn
(2022) Burgerschap. -
- Conference Paper
- C3
- open access
Geschiedenis doceren in een globaliserende wereld : vernieuwing van het tijdvakkenkader
-
Historical empathy as a means to 'connect' in a super diverse class context : teachers' affective proficiency in the midst of historical controversial and sensitive discussions
-
- Conference Paper
- C3
- open access
Het Verleden als bindmiddel voor het Heden : de rol van historici in inclusieve geschiedschrijving