- ORCID iD
-
0000-0002-3817-6146
Show
Sort by
-
Waarom blijven leerlingen uit etnische minderheidsgroepen vaker zitten? Een observerend onderzoek binnen delibererende klassenraden
-
- Journal Article
- A1
- open access
Are retained students frustrated? A multilevel analysis on grade retention and intergroup tolerance in 17 countries
-
Zittenblijven op school : een hinderpaal op weg naar sociale mobiliteit en kansengelijkheid
-
Is ADHD a determinant of grade retention? A case study of the Flemish secondary education system
-
Proffen lusten zelden extreemrechts discours : verbaast het?
-
Blijven we zitten met zittenblijven? Een onderzoek naar de psychosociale en gedragsmatige gevolgen van zittenblijven in het secundair onderwijs?
-
Retained for life : a longitudinal study on the effects of grade retention in secondary education on higher education enrollment and self-efficacy
-
- Journal Article
- A1
- open access
It’s a hard-knock life for us : a multilevel analysis on the association between grade retention and being bullied in 25 countries
-
Onderwijs hoeft geen bron van conflict te zijn
-
Romakinderen verdienen niet nog meer racisme, ze hebben geen matrak nodig