- ORCID iD
- 0000-0002-6743-8141
Show
Sort by
-
- Journal Article
- A1
- open access
‘The existential tendency’ in climate change education : an empirically informed typology
-
- Journal Article
- A1
- open access
Teaching action-oriented knowledge on sustainability issues
-
- Conference Paper
- C3
- open access
Beyond dualistic approaches to professional identity formation : a transactional perspective
-
- Book Editor
- open access
Challenges for environmental and sustainability education research in times of climate crisis : 15th invitational seminar on environmental & sustainability education research
Nadine Deutzkens (UGent) , Katrien Van Poeck (UGent) , Maarten Deleye (UGent) , Jeppe Læssøe, Johanna Lönngren, Heila Lotz-Sisitka, Jonas Lysgaard, Johan Öhman, Leif Olov Östman (UGent) , Ellen Vandenplas (UGent) , et al.(2022) -
Sustainability in education
-
- Book
- open access
Wervende werven en recycleerbare resultaten : duurzaamheid verankeren in opleidingen aan de UGent
(2022) -
- Miscellaneous
- open access
Studenten over en voor duurzaamheid in hun opleiding : resultaten van een universiteitsbrede studentenbevraging
(2021) -
- Miscellaneous
- open access
Klimaateducatie in het hoger onderwijs : case studies
(2021) -
- Miscellaneous
- open access
Klimaateducatie in het hoger onderwijs : een inspiratiegids voor het lesgeven over klimaatverandering (en andere duurzaamheidskwesties)
(2021) -
- Conference Paper
- C3
- open access
Calling ‘the existential’ into existence in climate change education : a tentative typology of existential encounters