- ORCID iD
- 0000-0001-9058-0800
Show
Sort by
-
De mobiele sociale wetenschapper: onderzoek naar de kansen en risico's van mobiele onderwijsondersteunende applicaties voor de sociale wetenschapper
(2012) -
Impacts of advertisements that are unfriendly to women and men
-
Beeldvorming van de seksualiteit van ouderen in reclame
-
Studie over de beeldvorming van mannen en vrouwen in de reclame in Belgiƫ
(2009) -
Seksistische reclame: dromen van een betere wereld voor m/v met talent
(2008) -
Omgaan met seksestereotypen in de media: stereotypen consumeer je met verstand
-
Ouders aan het woord over speelgoedreclame: onderzoek met de steun van de Koning Boudewijnstichting in het kader van het project Consumenten aan het Woord
(2006) -
Reclamecode-onderzoek: onderzoek naar richtlijnen en aanbevelingen inzake de representatie van mannen en vrouwen in reclame
(2003)