- ORCID iD
-
0000-0002-2929-6891
Show
Sort by
-
Naar een tweetalig inclusief onderwijsaanbod Nederlands - Vlaamse Gebarentaal
-
- Miscellaneous
- open access
Samen op taalreis - Een startersgids voor scholen op weg naar tweetalig inclusief onderwijs in Nederlands en Vlaamse Gebarentaal
(2023) -
Kwalitatief tweetalig onderwijs Nederlands – Vlaamse Gebarentaal : wetenschappelijk rapport
(2023) -
- Journal Article
- A1
- open access
The road to language through gesture : the longitudinal case of parent-child interactions in deaf children
-
- Journal Article
- A1
- open access
Big things often have small beginnings : a review on the development, use and value of small and big corpora for Flemish Sign Language linguistic research
-
Lexical representation and access in sign languages
-
- Conference Paper
- C1
- open access
Towards a functional label set for the online dictionary of Flemish Sign Language
-
26 april 2006
-
Dove en slechthorende mensen hebben hun eigen communicatiebehoeften : hoe speel je daar als museum op in?
-
- Conference Paper
- C1
- open access
Assessing the visual communication and Flemish Sign language development in deaf two-year-olds