dr. Jochen Devlieghere
- ORCID iD
-
0000-0002-5889-1067
Show
Sort by
-
Socialisatieprocessen in het kleuteronderwijs: wat doen we met gender?
-
Preschool teachers' beliefs and perspectives on gender in education : a qualitative study in Flanders
-
The meaning of social cohesion in preventive family support : a practitioners’ perspective
-
Child and family social work as a space for promoting social cohesion
-
- Book Chapter
- open access
From crisis to commons? Exploring the potential of the commons via two secondary education case studies in Flanders
-
De pedagogische kwaliteit van de Vlaamse kinderopvang. MeMoQ.1 Deelrapport 6 : ouderbevraging
(2024) -
De pedagogische kwaliteit van de Vlaamse kinderopvang. De MeMoQ.1-meting. Deelrapport 5 : contextvariabelen
(2024) -
De pedagogische kwaliteit van de Vlaamse kinderopvang. De MeMoQ.1-meting. Deelrapport 4 : omgeving
(2024) -
De pedagogische kwaliteit van de Vlaamse kinderopvang. De MeMoQ.1-meting. Deelrapport 3 : emotionele, educatieve ondersteuning en groepssocialisatie
(2024) -
De pedagogische kwaliteit van de Vlaamse kinderopvang. De MeMoQ.1-meting. Deelrapport 2 : welbevinden en betrokkenheid
(2024)