- Paulus.Smeyers@UGent.be
Show
Sort by
-
Taalfilosofie : op weg naar een wijsgerige pedagogiek als een filosofie van de praxis
-
Over feiten, concepten, theorieën, verklaringen, en duidingen in de pedagogiek : bij wijze van inleiding
-
Over de relevantie van de neurowetenschap voor de pedagogiek
-
Woord Vooraf
-
- bookChapter
- open access
Mutual dependencies : ‘change’ and ‘discourse’
-
- bookChapter
- open access
Neuromyths for educational research and the educational field
-
- bookChapter
- open access
The attraction and rhetoric of neuroscience for education and educational research
-
Inleiding in de pedagogiek, deel 2 : grondslagen en stromingen
Paulus Smeyers (UGent) , S Ramaekers, R Van Goor and Bruno Vanobbergen (UGent)(2016) -
Inleiding in de pedagogiek, deel 1 : thema’s en basisbegrippen
Paulus Smeyers (UGent) , S Ramaekers, R Van Goor and Bruno Vanobbergen (UGent)(2016) -
Educational research : discourses of change and changes of discourse
Paulus Smeyers (UGent)