prof. dr. Jelle De Schrijver
- ORCID iD
-
0000-0003-2292-504X
Show
Sort by
-
Dialogical reflection on the nature of climate science : the teacher as facilitator
-
Wat is het waard om geleerd te worden in geschiedenisonderwijs? De zoektocht naar historische referentiekennis gaat voort (deel 2)
-
Controversiële thema’s in de geschiedenisles : een opstap naar dialoog en reflectie
-
- Book Chapter
- open access
Ci è consentito manipolare il DNA (umano)? Come affrontare le questioni socioscientifiche attraverso il dialogo filosofico: il caso dellu8217ingegneria genetica
-
- Book Chapter
- open access
Estamos autorizados a manipular DNA (humano)? Abordar questões sociocientíficas através do diálogo filosófico - o caso da engenharia genética
-
- Conference Paper
- C1
- open access
A climate for climate education : countering climate misinformation by reflecting about science
-
- Conference Paper
- C1
- open access
Can pupils change the world? A dialogic approach for sustainabililty education in diverse classes
-
Philosophical dialogue in ecoliteracy education : words for change
-
Wat is het waard om geleerd te worden in geschiedenisonderwijs? De zoektocht naar historische referentiekennis gaat voort (deel 1)
-
Controversiële thema's in de geschiedenisles : leerkansen voor dialoog en reflectie